Naša mala kmetija

PREDMET: spoznavanje okolja

UČNI NAČRT: 3. razred

UČNI SKLOP: prostor

VSEBINA: naselje (mesto, vas)

UČNI CILJI: učenci spoznajo živali in delo na kmetiji

Na kmetiji je vedno pestro in zanimivo. Mačka se lenobno sprehaja, pes pa zvesto pazi dvorišče in z laježem napove vsakega obiskovalca. Ovce počasi žvečijo travo na bližnjem travniku, medtem ko na njivi sadimo krompir. V skednju se skriva orodje, seno in vse, kar potrebujemo za delo na polju. Traktor brni in pomaga pri težjih opravilih, pozimi pa nas grejejo drva, ki so zložena pod nadstreškom. Vsak dan pobiramo sveža jajca. Ob posebnih dneh zadiši po ocvrtih miškah, ki jih vsi z veseljem pojemo. Kmetija je prostor, kjer življenje teče v stiku z naravo.

pes by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

kokosi in jajca by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

mlekomat by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

drva by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

krompir by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

greda by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

macka by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

traktor by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

skedenj by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

ocvrte jogurtove miske by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

ovce by sarko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Otroci lahko na kmetiji doživijo pravo podeželsko pravljico. Spoznajo domače živali in njihove produkte. Naučijo se kako nastane hrana, ki jo jedo in kako pomembno je delo na kmetiji. Opazujejo in pomagajo pri opravilih, kot so sajenje, hranjenje živali in pobiranje pridelkov. Ob tem prepoznajo tudi pomembna orodja in vozila ter spoznajo dele kmetije kot so skedenj, njiva in grede. Učijo se skozi izkušnjo, s tem pa razvijajo razumevanje, spoštovanje do narave, bogatijo svoj besedni zaklad in širijo obzorja na čisto poseben, pristen način.

SAMOREFLEKSIJA

V projektu prve spletne objave sem se naučila kako izgleda spletna objava s kategorijami in oznakami, kako pravilno nastaviti resolucijo in format slike, da zavzame čim manj prostora na naših napravah ter pridobila znanje o avtorskih pravicah in njenih licencah. Če bi imela več časa bi se bolj posvetila urejanju slik in virom, morda bi izbrala kakšne druge fotografije. Največ časa sem posvetila fotografijam, saj sem dolgo časa izbirala temo in razmišljala kako lahko pridem do vseh fotografij. Glede na podani kriterij bi lahko bile slike bolj kakovostne in urejene, kar bi v prihodnje izboljšala. Svoje znanje bom uporabila pri študiju, še posebej pri izbiranju formata slik in licenc, saj o tem področju prej nisem vedela veliko. Prav tako bom uporabila znanje za objavo spletnih vsebin na delovnem mestu. Najljubše mi je bilo fotografiranje, čeprav mi je ravno to vzelo največ časa, a mi je morda to delo vseeno ljubše od dela in urejanja podatkov in slik za računalnikom. V projektu ne bi ničesar spremenila, saj se mi zdi, da so bile vsebine dobro zajete in smiselno zaokrožene.

UPORABLJENE POVEZAVE V PROJEKTNI NALOGI:

Učni načrt – program osnovna šola, spoznavanje okolja

PhotoScape X

Beta license chooser

(Skupno 25 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost