1. projektna naloga – DREVESNE VRSTE
Za svojo temo, ki jo bom uporabila pri vseh projektnih nalogah sem si izbrala DREVESNE VRSTE, saj se z njimi srečujemo na vsakem koraku in sem mnenja, da je pomembno, da otroci poznajo vsaj najbolj pogoste vrste dreves.
Učencem bi v razred prinesla različne liste in plodove od najbolj osnovnih listavcev in iglavcev, da bi si stvari lahko lažje predstavljali. Ob ogledovanju bi jim sproti razlagala in že v naprej imela pripravljen pawerpoint iz katerega bi si stvari prepisali v zvezke. Ob koncu ure pa bi imeli še interaktivno igro kjer bi povezovali liste in plodove z slikamo dreves za ponovitev znanja. Za domačo nalogo bi morali v svoji okolici najti čim več različnih vrst dreves in jih poimenovati s pomočjo učbenika ali aplikacije za prepoznavanje vrst dreves.
Fotografije, ki bi bile pri snovi potrebne za izvedbo ure, bi bile fotografije dreves slikanih od daleč in slike njihovih listov/iglic ali plodov od blizu. Da bi otroci znali povezati eno z drugim in da bi ločili med iglavci in listavci.
V osnovni šoli se učenci učijo drevesnih vrst v 4. razredu pri predmetu Naravoslovje in tehnika. Učni cilji pri tej snovi, ki bi si jih zadala pred izvedbo ure so:
- učenci znajo ločiti med iglavci in listavci
- znajo razložiti osnovne pojme
- učenci znajo prepoznati najbolj osnovna drevesa po listih ali plodovih












Drevesa by stojke is licensed under CC BY 4.0
Refleksija dela:
- Kaj sem se novega naučil/-a v tem projektu?
Pri tem projektu sem se naučila uporabe licence slik in izdelavo in objavo besedila.
- Če bi imel/-a več časa, bi dodal/-a, spremenil/-a, izboljšal/-a …
Če bi imela več časa bi se bolj poglobila v uporabo programa v katerem ustvarjamo in objavljamo besedila.
- Kateremu delu sem posvetil/-a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetlia fotografijam saj sem se želela čim bolj potruditi, da bi se med drevesi videla razlika.
- Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja?
Svoje delo bi ocenila z 11 saj nisem popolnoma prepričana ali sem ustrezno nastavila galerijo s fotografijami in zapisala vire uporabljenih spletnih strani.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Tekom študija bom pridobljeno znanje lahko uporabljala pri prihodnjih projektnih nalogah. Pri svoji poklicni poti pa bom to znanje lahko uporabila pri načrtovanju učnih priprav in izdelavi učnih gradiv.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubši del projektne naloge mi je bilo sprehajanje in opazovanje/fotografiranje dreves.
- Kaj bi spremenil/-a v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Projekt se mi je zdel zelo koristen in zanimiv. Če bi nekaj morala spremeniti bi morda projekt lahko začeli izdelovati že pri samem pouku in tako imeli možnost direktne in sprotne pomoči pri možnih zapletih in vprašanjih.