Kaj sem se novega naučil/-a v tem projektu? Pri tem projektu sem se naučila, kako na jasen in privlačen način prikazati informacije. Ugotovila sem, da je pomembno dobro izbrati barve, ikone in razporeditev, da je infografika razumljiva in lepa na pogled.
Če bi imel/-a več časa, bi dodal/-a, spremenil/-a, izboljšal/-a… Bi poskušala narediti ta plakat še malo daljši ter slike/ikone lepše razporediti z manj besedila.
Kateremu delu sem posvetil/-a največ časa in zakaj? Največ časa sem porabila za izbiro pisave, saj sem najprej dala takšno, ki je imela pisane črke, a sem nato morala zamenjati, saj je infografika morala biti primerna za 2. razred. Prav tako sem namenila precej pozornosti samemu izgledu, saj mi je bilo pomembno, da izgleda lepo in privlačno.
Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja? Zdi se mi, da sem navodila dobro upoštevala in sem se trudila držati tudi smernic, o katerih smo govorili na seminarjih. Pri delu sem poskušala biti natančna in sem želela, da bo končni izdelek čim bolj uporaben in lepo narejen.
Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti? Menim, da mi bo to znanje zelo koristilo pri ustvarjanju delovnih listov, predstavitev ali plakatov (z učenci), ki učencem pomagajo pri učenju nove snovi in utrjevanju znanja.
Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najljubše mi je bilo urejanje infografike – ikone, slikice.., najmanj pa izbira primerne pisave.
Kaj bi spremenil/-a v definiciji projekta, da bi bil boljši? Spremenila sedaj ne bi ničesar, saj mi je precej všeč, bi pa lahko naslednjič poskušala dati svoje lastne fotografije kot grafiko za ta projekt.
Vsebine na strani nastajajo v okviru predmeta IKT v izobraževanju, ki ga študenti na smeri Razredni pouk poslušajo v 1. letniku študija.
Objavljene vsebine prispevajo vsi študenti in v fazi ustvarjanja niso preverjene, zato za uporabo informacij, pridobljenih na spletišču, uporabljajte lastno kritično presojo in upoštevajte slogan: