Projektna naloga: KREIRAM SPLET

Pozdravljeni!

Za začetek naj se vam predstavim. Sem študenta 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za to smer in nadaljnji poklic učiteljice sem se odločila, ker imam rada delo z otroci in predajanje svojega znanja drugim. Že kot majhna punčka sem si želela postati učiteljica, s prva učiteljica športa, nato učiteljica matematike, sedaj pa sem se odločila da bom poučevala kar vse predmete na razredni stopnji.

V prostem času rada kuham, pečem slaščice, plešem, grem na sprehod in se družim s prijatelji. Obožujem živali, kar je verjetno razlog, da imam doma belo zajčico po imenu Lili. V večernik urah pa si rada pogledam tudi kakšen film ali nadaljevanko.

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE

Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala v osnovni šoli, pri pouku računalništva in kasneje izdelovanju interaktivnih predstavitev. Pri vsaki predstavitvi je bilo zaželjeno, da smo uporabili PowerPoint predstavitev za popestritev. Takrat sem se naučila samostojno izdelovati interaktivne predstavitve na računalniku in uporabe spletnih stani. Dobila sem tudi telefon, preko katerega sem komunicirala z družino in prijatelji in zajemala fotografije. Bolj podrobno pa sem IKT tehnologijo spoznala v srednji šoli, pri pouku informatike. Naučili so nas uporabljati različne programe, kot so Word, Excel, Gimp ipd. Te programe še danes veliko uporabljam za izdelavo seminarskih nalog na fakulteti, prav tako pa mi IKT znanje odlično služi pri komuniciranju s profesorji, oddaji raznih seminarskih nalog in drugih študijskih obveznostih.

IKT TEHNOLOGIJA IN POKLIC UČITELJA

Pri poklicu učitelja se je skozi leta veliko spremenila, ena največjih sprememb pa je nujna znanje uporabe ITK tehnologije za učitelje. V današnjih časih mora vsak učitelj poznati vsaj osnove IKT-ja, saj so se redovalnice in komunikacija preselili na spletne strani. Poleg tega pa tudi otroci sedaj odraščajo v obdobju novejše tehnologije. Zelo priporočljivo je, da pouk popestrimo z raznimi interaktivnimi predstavitvami, kajti s tem lažje pridobimo učenčevo pozornost in jih lažje motiviramo za učenje.

(Vir:  Pexels, licenca: CC0)

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOSTENJE

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

V tem projektu sem se naučila oz. začela še bolj zavedati, da je znanje o ITK tehnologiji pri poklicu učitelja resnično pomemben. Prav tako pa sem se naučila, da moram skrbno paziti na uporabo licenc.

  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Če bi imela več časa, bi se v samo temo še bolj poglobila in poiskala dodatno literaturo iz katere bi lahko izhajala v svojem prispevku.

  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem porabila, da sem poiskala ustrezne fotografije, ter jih ustrezno označila s pravo licenco.

  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Zdi se mi, da sem upoštevala vse kriterije in vključila vse potrebne elemente, ki so bili določeni. Zato menim,  da je moja objava konkretno izdelana.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Menim, da bom pridobljeno znanje lahko uporabila predvsem na svoji poklicni poti, npr. pri pisanju priprave na pouk, izdelavi interaktivnih predstavitev in komuniciranju s starši otrok.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubše se mi je bilo z mislimi vrniti v preteklost in obuditi spomine na moje prve začetke uporabe ITK tehnologije, katere so spremljali tako vzponi in padci, neljubo pa mi je bilo iskanje ustrezne fotografije, kajti morala sem preiskati kar veliko spletnih strani, kar mi je vzelo veliko časa.

  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Ta prvi del projektne naloge se mi zdi čisto primeren, saj je prav da na začetku najprej napišeš nekaj o sebi in nato predstaviš svoja stališča o temi ki bo potekala skozi celoten projekt.

 

Avtorica: Tia Šoštarič

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Študijska smer, predmet in leto študija: Razredni pouk,  Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik

Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Datum: 27. 5. 2020

(Skupno 37 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost