INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV
avtor: Neja Povirk
mentorici: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
razredni pouk, IKT, PEF LJ
datum: 14. 6. 2022
3. projektna naloga by Neja is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
tema projektne naloge: digitalna identiteta – digitalni odtis
INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV:
interaktivna multimedijska predstavitev – digitalna identiteta © 2022 by Neja is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
OPIS VSEBINE PREDSTAVITVE
V interaktivni multimediski predstaviti ves želela predstaviti digitalno identiteto in digitalni odtis. Začela sem najprej z interaknivnim spoznavanjem pojmov, nato nadeljevala z zvočni posnetkom, v katerem sem na kratko povedala, kaj vse ljudje objavljamo na spletu in česa se pogosto ne zavedamo, da delimo z ostalimi. Sledila je spet interaktivna naloga, v kateri je potrebno povezati logo družabnega omrežja z imenom. Na zadnjih treh drsnicah sem se posvetila predvsem temu, kako lahko vplivamo na digitalni odtis. V “slow motion” animaciji sem prikazala, kako ljudje nismo pozorni na ta, kaj in koga objavljamo. Nato sem v interaktivni nalogi, kjer je bilo potrebno označiti pravilne trditve, povzela najpomembnejše dejavnosti, s katerimi lahko vsaj delno priomoremo, da nam kasneje ne bo žal, kaj se piše o nas na internetu, ter da bodo naši zasebni podatki in datoteke res ostale zasebne.
S to predstavitvijo sem želela doseči, da se vsi uporabniki tehnologije in družabnih omrežij zavedajo, kako lahko vplivajo na svojo digitalno identiteto in preko interaktivne predstavitve ponovijo, obnovijo in nadrgadijo svoje znanje.
UPORABLJENA ORODJA/PROGRAMI/APLIKACIJE
- H5P Content – izdelava multimedijske predstavitve
- Photo Scape X – obdelava fotografij
- GIFMaker.me – izdelava “slow motion” animacije
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE
S svojim delom sem na splošno zadovolna, vednar v nadaljevanju pričakujem boljše izdelke. Zavedam se, da bi pri vsakem delu lahko še kaj izboljšala in dopolnila. Lahko bi naredila predstavitev tudi vsebinsko daljšo in bolj poglobljeno.
Pri “slow motion” animaciji bi morale slike zajemati vedno isti kot, jaz pa sem ga pogosto namaknila, zato je animacija moteča. Nekatere gibe bi lahko zajela pogosteje, da bi bile slike bolj povezane.
Pri zvočnem posnetku bi lahko brala bolj doživeto in ne z takšnim strahom. Obdelavo posnetka sem naredila le z osnovnimi funkcijami, ki smo se jih učili na urah (odstranila šume, prilagodila glasnost, odstranila dele tišine).
Ne glede na vse pomankljivosti, pa sem se z izdelavo te naloge in na vajah naučila, kako je obdeluje in snema/slika zvočen posnetke in “slow motion” animacije, ter kako se izdeluje interaktivna multimedijska predstavitev ter različni tipi interaktivnih vaj, ki jih ta vsebuje. Takšne tipe predstavitev bom lahko izdelovala tudi kasneje, ko bom želela, da učenci berejo predstavitve sami in zraven sodelujejo. Lahko jih bom uporabljala tudi namest Powerpointov. Takšen tip predstavitev pride upoštev predvsem pri samostojnem ponavlanju snovi učencev ali pa pri delu na daljavo.
Najzanimivejši del me je izdelovanje interaktivne predstavitve in interaktivnih nalog (veliko različnih nalog, ne potrebujem se snemati…), medtem ko priprave zvočnega posnetka še vedno ne maram. Ne glede na to, da mi vzame manj časa kot ostale stvari, mi je neprijetno poslušat svoj glas in večkrat snemati isti posnetek, ker nikoli nisem zadovljna.
Če bi nalogo izdelovala ponovno, bi naredila bolj strukturirano, odpravila bi nepravilnosti (2. in 3. odstavek), nakatere dele bi naredila bolj izvirne…