Sprehod in digitalna tehnologija
Med časom izolacije, ko smo imeli veliko časa zase, sem poskušala veliko svojega časa preživeti v naravi, kar je vzbudilo moje navdušenje nad sprehodi. Naše mesto sem po navadi obhajala ob poznejših urah in sem zaradi tega posnela precej slik zahajajočega sonca in obarvanega neba.
Nebo by Račka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije
Moj prvi stik z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo je bil računalnik, na katerem sva s sestro igrale računalniške igrice, poslušale glasbo in gledale risanke. V tretjem razredu dobila telefon, ki sem ga uporabljala, da sem lahko po šoli poklicala svoje starše, in če se prav spomnim, je ta telefon imel tudi vgrajene igrice, ki sem jih igrala vsake toliko časa, ko sem se spomnila, da obstajajo. V šestem razredu smo v osnovni šoli imeli računalništvo, kjer so nas učili, kako uporabljati PowerPoint za pripravo predstavitev na podlagi neke teme, ki nas je zanimala. Že kot majhna sem se spoznala že tudi z videokamero, saj se je moj oče v svojem prostem času ukvarjal s snemanjem in fotografijo. Danes pa se vsakodnevno srečujem s tehnologijo za učenje, pisanje seminarskih nalog in tudi za sprostitev in povezovanjem z drugimi.
V prihodnosti imam v učilnico vpeljati kar se da različnih in zanimivih načinov uporabe IKT pripomočkov, ki bodo učenje naredile bolj zanimivo in si bodo učenci tudi bolj zapomnili. Poskušala bom biti inovativna in slediti novostim, ki jih prinese prihodnost. Bom pa tudi pozorna na to, da jih bom seznanila s tehnologijo in nevarnostmi, katere lahko srečajo pri uporabi interneta.
Refleksija
V tej projektni nalogi sem se naučila, kako se ustvari licenca in kaj sploh to pomeni, in pa tudi kako se ustvari objava. Mislim, da sem imela dovolj časa, ampak če bi si ga sama vzela več, bi izboljšala besedilo, saj mi je to vzelo največ časa. Menim, da sem izpolnila vse dane kriterije in da nisem ničesar izpostila, saj sem delala sproti, samo besedilo sem si pustila za konec. Znanje o licencah bom lahko uporabila, če bom kdaj sama želela narediti nekaj svojega in bom razumela kako delujejo licence in kaj vse z njimi dopuščam drugim in tudi ko bom želela uporabiti gradiva drugih, da bom vedela pod kakšnimi pogoji jih lahko uporabim. Mislim, da se pri tem projektnu ne bi dalo kaj izboljšati, saj sem od njega veliko odnesla. Tudi pri delu v učilnici je profesorica vse podrobno razložila, da smo vsi razumeli. Zelo mi je bilo všeč, da smo od začetka vse naredili skupaj, tako da če smo imali kakšno vprašanjo smo nanj dobili takojšen odgovor in razlago.