Mešanje primarnih barv – izobraževalni video
Likovna vzgoja, 5. razred, TEMA: barve, barvni krog, barvni odtenki
Mešanje primarnih barv © 2024 by Almaf is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Refleksija in samovrednotenje
V tem projektu sem se predvsem naučila, kako ustvariti izdelek, ki združuje vizualne in avdio osnove. To sem delala popolnoma sama prvič in se zaradi tega zavedam, da izdelek ni popoln, vendar sem ga skušala ustvariti na tak način, da bi bil možen za dejansko uporabo pri izobraževanju v osnovni šoli. Če bi imela več časa, bi znova posnela video izseke, kjer mešam barve, saj bi bili možni še marsikateri popravki glede kadra, to je da bi se bolj trudila zajeti celoten kader na ekran in pa glede osvetlitve. Snemanje pri naravni osvetlitvi je bilo za kadre optimalno, vendar bi lahko npr. počakala do boljše lege sonca, ki bi barve še bolje osvetlilo. Vendar še vedno lahko rečem, da sem snemanju mešanja barv posvetila še največ časa. Saj sem jih snemala trikrat. Svetlobo in lego sem vsakič popravljala, vendar pa je vzelo vsako snemanje več kot uro časa in sem na koncu izbrala posnetke, kjer sem najbolj izpopolnila prejšnje pogoje. Ker so posnetki kratki in snemani le iz enega kadra, sem želela, da so kvalitetni in se iz njih razbere to, kar sem želela prikazati brez dodatnih motilcev. Seveda nisem imela profesionalne opreme, kar je zagotovo vidno na izdelku in bi bil lahko veliko bolj izpopolnjen, če bi imela vsaj stojalo za telefon ali pa celo profesionalno kamero. Glede na kriterij, sem nalogo rešila po pravilih, več dela bi lahko naredila, kot sem že prej omenila, le pri kadrih. Svoje uporabljeno znanje bom na poklicni poti uporabila npr. ko bom zbolela in bom morala na kakšen način učencem še vedno razložiti učno snov, v podobnih pogojih kot med karanteno zaradi Covid krize – učenci še vedno dobijo kvalitetno učno razlago, čeprav ta ni v živo, za objavljanje vsebin v določene šolske spletne strani ali družabna omrežja. Metoda je zelo časovno potratna, zato si ne predstavljam, da bi jo uporabljala na dnevni ali tudi tedenski bazi. Prav časovna potratnost projekta mi je bila še najmanj všeč, saj je bilo veliko dela poleg le snemanja videa, še najbolj pri urejanju avdia. Najbolj všeč mi je pa bila kreativna narava projekta – ta je res zahteval veliko ustvarjalnih idej od avtorja. Da bi bil projekt še boljši, bi si zanj lahko vzela tudi več časa in izpopolnila funkcije, kot so zvok in urejanje videoposnetka.
Viri in uporabljeni programi
Video je narejen s Canvo .
Za urejanje audia sem uporabila program Audacity .
Učni načrt. Program osnovna šola. Likovna vzgoja. (2011). Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_likovna_vzgoja.pdf