Nekaj o NelliH

V letu 2019 sem postala študentka prvega letnika na Pedagoški fakulteti. Študij razrednega pouka me veseli, saj zelo rada delam z otroki in jim rada pomagam, jih spodbujam, kaj novega naučim in se tudi sama kaj iz tega naučim.

Vaja: Metulji

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

DO SEDANJA UPORABA IKT TEHNOLOGIJE

Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala v osnovni šoli, vendar šele v konec druge triade. Na začetku sem brskala po internetu, da bi dobila lepe fotografije, ki bi jih lahko prilepila v zvezeke in jih s tem polepšala. Kasneje sem na internetu obiskala tudi spletno stran svoje  osnovne šole, kjer sem pogledala za nadomeščanja, ali pa za kakšne podatke o izletih, rezultatih tekmovanj… Bolj aktivno pa sem začela IKT tehnologijo uporabljati, ko so navadne plakate zamenjali powerpointi. Takrat sem zelo rada dela različne powerpointe tako za šolo, kot za zabavo.

V srednji šoli, se je stopnja uporabe najrazličnejše IKT tehnologije povečala, saj sem uporabljaja tudi kakšen spletni učbenik, pridobila kakšne nove infromacije, napisala kakšno seminarsko nalogo in podobno.

Vse to se je tudi nadaljevalo v prvem semestru, prvega letnika na Pedagoški fakulteti. Od kar sem na faklulteti vsak dan aktivno uporabljam najrazličnejše IKT tehnologije. Veliko dela poteka preko spletne učilnice, tudi komunikacija je zelo povezana s tehnologijo (maili), različne seminarske naloge, seminarji, predstavitve, ki so se ponovno nanašale na powerpoint, word, excelle.

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V MOJEM BODOČEM POKLICU

V svojem bodočem učiteljskem poklicu se bom zelo veliko srečevala z najrazličnejšimi IKT tehnologijami vsak dan. Vsak dan bom že na začetku pouka odprla računalnik, kjer bom preverila prisotnost učencev. Že tu se bom srečala s programom, ki ga bo imela šola (na primer e-asistent, Lopolis…). Prav tako, bom po e-mailu komunicirala s starši in ter tudi z ostalimi delavci šole.

Učencem bom pripravljala različne učne liste, tako da bom ševedno uporabljaja Word. Kdaj bom tudi učencem predstavila določeno snov  s pomočjo powerpointa. Spremljala bom tudi dogajanje po svetu preko interneta in preko razičnih spletnih strani in probala o pomembnih stvareh obvestiti tudi učence.

Morda pa se bom tudi sama želel, še bolj izpopolniti na področju IKT tehnologije in se bom morda udeležila kakšnih seminarjev, delavnic na temo IKT tehnologije. Z njimi bom izpopolnila svoje znanje, ki ga bom nato predala naprej tudi svojim učencem.

IKT tehnologija ima zelo velik pomen v učiteljskem poklicu in sama menim da bo z leti imela le še večji pomen.

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Pri tem projektnem delu sem se naučila, kako narediti svojo prvo objavo. Naučila sem se napisati opis sebe, pri katerem sem bila pozorna na to koliko bom razkrila svojo identiteto. Naučila sem se tudi kako v objavo dodati slikovno gradivo, ter ga primerno opremiti z licencami ter kako dodati simiselno povezavo.

Sama menim, da sem imela za izdelavo te projektne naloge dovolj časa in sem res zajela vse kar je bilo navedno v navodilih. Če pa bi imela še več časa pa bi svoje slike ne samo naložila ter jim dodala licenco, vendar bi jih tudi kaj obdelala.

V tej projektni nalogi sem največ časa posvetila pisanju mojim do sedanjim izkušnjam z IKT tehnologijami ter pri opisovanju uporabe in pomena IKT tehnologije pri mojem bodočem poklicu. Sama sem želela res natančno iti skozi mojo pot uporabe IKT tehnologije, da bi videla kdaj sem začela bolj “resno“ vse to skupaj uporabljati. Prav tako sem se zelo posvetila in malce raziskala, kje vse se bo v mojem bodočem poklicu uporabljala IKT tehnologija.

Sama bi svoje delo ocenila, kot dobro delo, saj imam zajete vse komponetne, ki jih ta projektna naloga morala vsebovati. Prav tako pa sem se pri nekaterih delih kar poglobila.

S pridobljenim znanjem si bom lahko definitivno pomagala tako na svojem preostanku študijske poti, kot pa tudi pri svojem bodočem poklicu. Sedaj bom vedno, ko bom naredila kakšen dokument ali pa uredila kakšno fotografijo, to zavarovala z licencami. Prav tako pa, ko bom morda naredila kakšno objavo na spletni strani osnovne šole, na kateri bom delala, bom znala pravilno vmestiti pomembno povezavo, ki se bo navezovala na besedilo.

Pri projektu mi je bilo najbolj všeč, ko sem oblikovala svoj delovni lsit v katerega sem vključila različne slike, manj ljubše pa mi je bilo pisanje uporabe IKT tehnologije, vendar sem se tudi iz tega veliko naučila.

V definiciji poteka ne bi spremenila ničesar, saj so bila navodila za to projektno nalogo napisana dovolj razumljivo. Napisani so bili vsi posamenzni koraki, po katerih sem se zelo dobro znašla in naredila svojo prvo projektno nalogo.

 

Avtor: NelliH

Mentorji: dr. Irena Nančovska-Šerbec in mag. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik

Pedagoška Fakulteta v Ljubljani

28.3.2020

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

 

 

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 25 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost