Kreiram splet

Pozdravljeni,

moje ime je Tjaša in sem študentka 1. letnika razrednega pouka, Pedagoške fakultete Ljubljana. Za ta študij sem se odločila zato, ker zelo rada pomagam otrokom predvsem pri učenju. V prejšnjih letih sem hodila tudi prostovoljno pomagat delat v vrtec, kjer sem se z otroki igrala, risala, učili smo se pesmice in podobno. Željo po tem poklicu sem dobila že zelo zgodaj, nekje v začetku osnovne šole, ko sem kar naenkrat mami rekla, da želim biti učiteljica in ta želja je bila tako močna, da se je ohranila vse do danes. Prosti čas večinoma preživljam v naravi, včasih sama, včasih skupaj z družino. Veliko mi pomeni tudi pogovor s prijatelji, na soncu in ob kavo, zato sta moja najljubša letna časa pomlad in poletje.

Z uporabo IKT sem se prvič srečala v osnovni šoli, saj smo večkrat imeli nalogo narediti kakšno predstavitev.  V nižjih razrednih smo večinoma izdelovali plakate, kasneje pa smo že uporabljali Microsoftov program PowerPoint. Velikokrat smo poleg programa PowerPoint uporabljali še Word, kaj drugega pa ne. Z več programi sem se srečala v prvem letniku gimnazije, ko smo pri predmetu informatika bolj podrobno spoznati IKT. Čeprav za moje pojme še premalo, saj slišim od sedanjih sošolcev, da so v gimnaziji uporabljali veliko več različnih programov.  Z uporabo nekaterih programov za urejanje slik  in video posnetkom sem se srečala tudi sama in se sama naučila, kako urediti neko sliko in video posnetek.

Ker si danes življenje brez razvite tehnologije praktično ne znamo predstavljati, vidim IKT tehnologijo v mojem bodočem poklicu kot zelo pomembno. Na spletu je veliko različnih gradiv, s katerimi učencem lažje predstaviš neko novo učno snov, z različnimi video posnetki in slikami, bodo učenci to tudi lažje razumeli in dobro ohranili v svojem spominu. Kot učitelj moraš biti pri tem zelo previden, najprej moraš preveriti če je neko gradivo za starost učencev primerno in ali so informacije zanesljive, šele nato lahko uporabiš v razredu.  Zato je nalogo učitelja tudi, da učencem predlaga katere spletne strani lahko uporabljajo sami doma, da ne bodo dobili napačnih informacij, pomembno nalogo pri tem imajo tudi starši, da preverijo ali njihov otrok uporablja splet premišljeno. IKT pa lahko predstavlja tudi nekakšno motivacijo učencem, saj se bodo z veseljem lotili kakšne naloge preko računalnika, saj sami že zelo obvladajo tehnologijo, rezultati pa bodo verjetno bolj uspešni kot če bi reševali naloge samo v standardnih učbenikih. Vendar mora biti učitelj pri tem previden, da uporabi primerno količino tega, zato prilagam članek “Pedagoški vidik odgovorne rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v šolskem sistemu”.

Licenca Creative Commons (Vir: Pixabay)

Uporabljeni viri:

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Pri tem projektu sem osvežila svoj spomin glede informacijsko-komunikacijske tehnologije. Premislila sem, kako IKT vpliva pri opravljanju učiteljskega poklica, kaj so prednosti in pomanjkljivosti tega in na kaj moraš biti kot učitelj pozoren pri uporabi tehnologije pri pouku.
  • Če bi imela več časa, bi se verjetno še bolj poglobila v to in boljše sestavila stavke.
  • Največ časa sem posvetila iskanju primerne slike, ki bo ustrezala napisanemu besedilu in sami temi in tudi iskanju primernega članka.
  • Menim, da sem svojo nalogo opravila korektno, saj sem upoštevala vse kriterije, ki so dani za to nalogo.
  • Na svoji poklici poti bo to zelo pomembno, saj se bom vsak dan srečevala s tehnologijo in učila učence pravilne uporabe le-te. Tekom študija pa je pomembno, da vem kako ustrezno uporabiti licence, kaj lahko uporabim v svojih poročilih, predstavitvah ipd. Ter kako ustrezno vstaviti neko povezavo v svoj članek.
  • Najljubše mi je bilo iskanje ustreznega članka, saj sem jih kar nekaj prebrala in dobila še dodatno znanje glede tehnologije in uporabe le-te pri pouku. Najmanj mi je pa bilo všeč vrednotenje same sebe, ker sama sebe velikokrat težko ocenim.
  • Glede definicije projekta pa mislim, da ne bi spremenila nič, vse je po mojem mnenju dobro.

Avtorica: Tjaša Bohar

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk

1. letnik, IKT

28. april 2020

 

 

(Skupno 42 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost