Projektna naloga-Kreiram splet
KREIRAM SPLET
Sem Ula in obiskujem Oddelek za razredni pouk na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Že od začetka osnovne šole se ukvarjam z glasbo. Veseli me petje, igranje na klavir in ukulele. Izven šole si vzamem čas za prijatelje in družino. Sem tudi animatorka na rojstnih dnevih in vzgojiteljica na taborih, saj me delo z otroki veseli že od nekdaj.
IKT tehnologijo sem začela uporabljati doma pri različnih računalniških igricah ali pri pripravi PowerPoint (ki so nadomestili navadne plakate) predstavitev za šolo. Kasneje v tretji triadi osnovne šole, smo imeli tudi predmet računalništvo, kjer sem še pobližje spoznala z informacijsko-komunikacijski tehnologiji. V 1. letniku gimnazije smo usvojili znanja programov kot so Excel, Word, PowerPoint, saj smo tudi za oceno opravili določene izdelke. Iz leta v leto sem napredovala in pridobljena znanja so mi koristila.
Kot skozi leta vedno bolj opažam, je IKT tehnologija vedno bolj razvita, se je vedno bolj poslužujemo in brez nje skoraj ne gre. Tako menim, da je tudi v mojem bodočem poklicu. Včasih so bile redovalnice kot nekakšen zvezek, ki ga je moral učitelj s seboj nositi k vsaki uri in na roke zapisovati ocene ter prisotnost učencev. Danes se je vse premaknilo na splet in s tem na nek način olajšalo delo učiteljem. Vsekakor bomo računalnik uporabljali za namen, da učencem kaj prikažemo s pomočjo interaktivne table ali kakšne stvari projecirali na platna. Učencem s tem tudi popestrimo pouk in jim kaj dodatno razložimo s pomočjo kakšnih videoposnetkov. Kot je razvidno že v mojem opisu, je znanje IKT pomembno za naš bodoči poklic, saj je več ali manj sedaj vse na spletu.
Za boljšo predstavo pa sem spodaj pripela slikovno gradivo, ki prikazuje, kako poteka delo učitelja s pomočjo IKT tehnologije.
(Vir: Pixabay, https://pixabay.com/photos/office-business-accountant-620822/)
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
- Naučila sem se, da je IKT res pomemben del našega vsakdana in da moraš imeti kar dosti znanja o tem v vlogi učitelja. Naučila oz. ugotovila sem tudi, da moja uporaba tehnologije sega že daleč nazaj, ker se jo uporabljala že pred vstopom v šolo. Pred pisanjem tega projekta pa nisem mislila, da je temu tako.
- Če bi imela več časa, bi vsekakor napisala več o vsakem delu mojega projekta, torej bolj podrobno opisala moje dosedanje srečanje z IKT, pomen IKT v šoli bi lahko še podrobneje opisala, kajti ni samo tam uporabljena tehnologija, kjer sem navedla.
- Največ časa sem namenila delu o uporabi IKT tehnologije v našem bodočem poklicu, saj sem našla veliko razlogov, zakaj je znanje v tem primeru ključno. Ko sem sproti pisala, sem se vedno spomnila še kakšne stvari in jo dodala. Menim, če bi se poglobila še v večje podrobnosti, bi se spomnila še marsičesa.
- Delo sem dobro opravila, zanj sem se potrudila, vzela dovolj časa in upoštevala vse dane kriterije naše mentorice.
- V času študija bi svoje pridobljeno znanje lahko uporabila pri izdelavi seminarskih nalog in konec koncev tudi pri pisanju magistrskega dela. Pridobila sem veščine o uporabi različnih aplikacij in izvedela, katera dela lahko uporabiš in katera ne (na podlagi licenc, ki so pripisane). V poklicu učitelja bom vsekakor znala uporabiti ustrezna slikovna gradiva in svoje znanje predajala tudi svojim učencem.
- Najbolj zabavno je bilo iskanje slikovnega gradiva, saj je na Pixabay-u tako veliko lepih in zanimivih slik, da se težko odločiš za eno samo. Najmanj mi je bilo všeč pisanje uporabe IKT tehnologije v bodočem poklicu, ker je tega res ogromno in težko povzameš nekakšne ključne stvari.
- Projekta ne bi spreminjala, vsi deli se mi zdijo uporabljeni z razlogom in na primeren način. Všeč mi je, da je na začetku ta splošen uvod-kreiram splet, da nekako spodbudno začnemo pisanje projektne naloge.
Avtorica: Ula Kličić
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, Razredni pouk
Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT), 1. letnik
30. 4. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.