Kreiram splet

Pozdravljeni!

Ime mi je Lara. Stara sem 20 let in sem študentka Pedagoške fakultete v Ljubljani, smer Razredni pouk. Že od malih nog si želim postati učiteljica, zato delam na tem, da svoj cilj tudi dosežem. V prostem času se najraje odpočijem in uživam v branju kake dobre knjige. Pogosto hodim na sprehod v naravo, kjer se najbolj sprostim in razmišljam. Moj življenjski moto je: Kar seješ, to žanješ!

(Vir slike: Pixabay  Licenca Creative Commons)

Od vedno zelo rada uporabljam IKT. To zato, ker mi prinaša veliko prednosti v življenju in ker se mi zdi tudi zabavno. Z IKT sem se prvič srečala doma približno v času, ko sem obiskovala 5. razred osnovne šole. Poleg računalnika smo imeli tudi internetno povezavo, ki pa je nismo pogosto uporabljali. Leto kasneje smo se začeli z IKT ukvarjati tudi v šoli, kjer sem spoznala veliko novih stvari na tem področju. Doma sem poskušala narediti vse, kar smo v razredu naučili. Najprej sem uporabljala samo programe za pisanje dokumentov (Microsoft Office). Z uporabo le-teh sem se naučila hitreje tipkati besedila, spreminjati pisavo in velikost črk. Počasi sem ugotovila, da lahko v dokument dodajamo tudi multimedijska gradiva, najprej slike. Zato sem na spletu iskala take sličice, ki bi najboljše dopolnile moje besedilo. Vse to se mi je zdelo tako zanimivo in vodilo me je k temu, da se vedno nekaj novega naučim.

 

(Vir slike: Pixabay  Licenca Creative Commons)

S tem se je začela moja pot do spoznavanja IKT. Danes IKT uporabljam predvsem v študijske namene. Zelo pogosto ustvarjam multimedijske predstavitve, pišem dokumente, obdelujem slike in video posnetke. Vsaj enkrat na dan sedem za računalnik, pregledam koledar, spletno pošto in opravim najbolj nujne zadeve, ki so večinoma na spletnih omrežjih.

 

(Vir slike: Pixabay  Licenca Creative Commons)

Razvoj IKT nam omogoča lažje delo. Sama opažam, da mi pisanje na računalniku prihrani veliko časa, poleg tega imam lahko vedno vse shranjeno in dostopno od kjerkoli. Prav zaradi tega sem prepričana, da bo IKT imela velik pomen v svojem bodočem poklicu. Želim si, da bi tudi učence čimprej seznanila z IKT in jih predstavila prednosti, in seveda nevarnosti, ki jih ta ima. Zelo bi si prizadevala, da bi bili učenci vešči o uporabi tehnologij, hkrati pa bi znali ustezno uporabljati te kanale za učenje in komuniciranje. Razložila bi jim splošna pravila spletnega bontona in na tem gradila uspešno tehnološko okolje. Sama bi seveda uporabljala predvsem računalnik za pisanje delovnih listov, za beleženje ocen, za komuniciranje s starši preko spletne pošte in za veliko drugih stvari.

 

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem se spomnila na svoj prvi stik z IKT. Razumela sem, da sem do sedaj opravila veliko poti na tem področju in se veliko novega naučila. Ta projekt me je naučil, da so IKT neizogibno zelo pomemben del našega življenja in se moramo zaradi tega ves čas izobraževati na tem področju in izpopolnjevati svoja znanja. Če bi imela več časa, bi se še bolj poglobila v pomembno vlogo, ki jo IKT imajo, predvsem za moj bodoči poklic. Dodala bi intervju s kako učiteljico, v katerem bi jo spraševala, v kolikšni meri so zanjo IKT pomembne in uporabne v učiteljskem poklicu.

V tem projektu sem največ časa posvetila opisu svoje poti do IKT-ja. To zato, ker sem želela sama imeti pregled nad vsem, ki sem v teh letih dosegla. Poleg tega se mi zdi pomembno, da se zavedamo, koliko je za vsakega pomembno izobraževanje in da le-ta vodi do nenehnega izboljševanja.

Svojo nalogo bi pozitivno ocenila, saj se mi zdi, da sem dosegla vse cilje, ki jih je ta zahtevala.

Pridobljeno znanje bom uporabila vsak dan tako tekom študija, kot tudi na svoji poklicni poti. Menim, da je koristno, da ima vsak predstavo o tem, kako, kdaj in kje se je nečesa lotil, česa se je med izobraževanjem naučil in kaj je to prineslo dobrega in slabega v svoje življenje. Zaradi tega bom večkrat pomislila na svojo pot do spoznavanja IKT in to me bo vodilo k nenehnemu izpopolnjevanju.

Pri projektu sem se zelo zabavala pri iskanju fotografij in vstavljanju linkov. Najmanj mi je bil všeč uvodni predstavitveni del, kajti se težko sama opišem.

Da bi bil boljši, bi v definiciji projekta spremenila to, da bi dodala kak zunanji pogled na IKT (npr. intervju z učiteljico).

 


 

Avtorica: Lara Colja

Mentorici: asist. Alenka Žerovnik, mag. in prof., dr. Irena Nančovska Šerbec

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

4. maja 2020

 

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 33 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost