Interaktivno gradivo
~ 5. PROJEKTNA NALOGA ~
Pri zadnji projektni nalogi, sem se lotila izdelave interaktivnih nalog na temo SPLETNI BONTON.
(Vir: Pixabay)
1. NALOGA
Postopek izdelave
1.Obiščemo spletno stran H5P in ustvarimo brezplačen račun.
2.Izbere tip naloge “Fill in the Blanks”.
3.Izpolnimo vse okvirčke. V okvirček kjer piše “Text blocks” vpišemo nalogo, ki smo jo sestavaili.
4.Ko vse izpolnimo izberemo “Save” in tako smo zaključili z izdelavo svoje naloge.
2. NALOGA
Postopek izdelave
1.Obiščemo spletno stran H5P in ustvarimo brezplačen račun.
2.Izbere tip naloge “Drag the Words”.
3.Izpolnimo vse okvirčke. V okvirček kjer piše “Text blocks” vpišemo nalogo, ki smo jo sestavaili.
4.Ko vse izpolnimo izberemo “Save” in tako smo zaključili z izdelavo svoje naloge.
3. KVIZ
Na spletni strani Kahoot sem pripravila kviz na temo spletni bonton. Vpišite kodo 08007797 in se preizkusite, kako dobro obvladate spletni bonton.
Postopek izdelave
1.Najprej si ustvarimo brezplačni račun in nato se lotimo izdelave kviza.
2. Vpišemo vprašanje in odgovore in določimo koliko časa ima posameznik časa, da izbere pravilen odgovor. Nato izbereš še odgovor, ki je pravilen.
3. Pri dodajanju vprašanja “Add question” imaš dve možnosti. Lahko izbereš tip kviza, da mora posameznik določila, ali je trditev pravilna ali nepravilna in drugi tip, pri katerem mora izbirati med več odgovoriti in izbrati enega ali morda več.
4. Ko končaš izbereš “Done”, določiš naslov kviza in že je kviz shranjen.
Uporabljeni viri:
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
- Pri tem projektu sem se prvi srečala z izdelavo interaktivnega gradiva. Vedno me je zanimalo, kako narediti naloge na spletu, ampak se nikoli nisem poglobila v to in zdaj se mi je “izpolnila” želja, da sem se preizkusila v ustvarjanju interaktivnih nalog.
- Če bi imela več časa, bi se mogoče še bolj poigrala in uporabila za vsako nalogo drug program.
- Največ časa sem posvetila oblikovanju vprašanj, da sem zastavila na takšen način, da bi bile čim bolj razumljive.
- Glede na dane kriterije, mislim da se zajela vse in nalogo dobro opravila.
- Pridobljeno znanje mi bo prišlo prav zagotovo na moji poklicni poti, saj bom kot učiteljica lahko uporabila različne interaktivne naloge za povratno informacijo, ali so učenci učno snov razumeli ali ne. Različni kvizi pa učitelju služijo kot popestritev pouka.
- Najljubše mi je bilo pri projektu odkrivanje kako pri nekem programu sestaviti naloge in jih nato objaviti. Najmanj pa samovrednotenje, ker sama sebe in svoje delo težko ocenim.
- Če bi sama sestavljala navodila projektne naloge, bi mogoče dala navodila, da moraš za vsako interaktivno nalogo uporabiti različne programe in ne za dve enak program. Drugače pa so navodila jasno napisana in ne bi nič spreminjala.
Avtorica: Tjaša Bohar
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk
1. letnik, IKT
24. maj 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna..