Multimedijska predstavitev

SPLETNI BONTON

Izdelala sem multimedijsko predstavitev na temo spletnega bontona. Zdi se mi zelo pomembno ljudi seznaniti s pravili spletnega bontona, ki so sicer podobni pravilom lepega vedenja v resničnem življenju. Nekateri pa se na spletu še vedno neprimerno obnašajo, zato upam, da se bo kdo s to predstavitevijo nekaj novega naučil/-a.

Vsebino predstavitve sem razdelila na 5 sklopov. Začela sem z definicijo spletnega bontona, nato sem razložila, zakaj je spletni bonton tako pomemben. Tretji sklop sem posvetila pravilom, ki se jih moramo držati na spletu. Za tem sem naštela vedenja, katerim se raje izogibamo, da nekoga ne prizadanemo. V zadnjem sklopu pa sem navedla nekaj primerov, kako lahko otroke naučimo, kako se obnašati na spletu. Nazadnje sem vstavila video posnetek, ki prikazuje, kaj se zgodi, če ne sledimo pravilom spletnega bontona ter povzela glavne informacije predstavitve in dodala animiran video posnetek, s pomočjo katerega lahko pravila spletnega bontona še enkrat ponovimo.

Namen te predstavitve je seznati ljudi s pravili spletnega bontona in načini, kako lahko otroke naučimo lepega vedenja na spletu. Predstavitev je v glavnem namenjena mladostnikom in odrasli publiki, napisana pa je na enostaven način, zato jo lahko vsi razumejo. Moj cilj je ta, da bodo gledalci te predstavitve razmislili o vedenju na spletu in pravila vnesli v svoje življenje. Vsebino sem predstavila tako, da je pregledna in vsebuje bistvene informacije, ki si jih lahko vsakdo zapomni.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem poglobila svoje znanje glede izdelave multimedijskih predstavitev. Boljše sem razumela funkcijo vdelave gradiva na spletno stran in ugotovila, kako se vdela video posnetek v samo predstavitev. Poleg tega sem se naučila, kakšna so pravila spletnega bontona in kako lahko otrokom pomagamo, da se jih tudi oni naučijo.

Če bi imela več časa, bi predstavila še konkretne primere neprimernega obnašanja na spletu, morda bi poiskala pravne kazni ipd. Izboljšala bi tudi obliko predstavitve, čeprav sem s to kar zadovoljna.

Največ časa sem posvetila zbiranju informaciji, analiziranju le-teh in oblikovanju vsebine za predstavitev. Ta proces je zahteval veliko časa, ker sem želela izpostaviti le bistvene informacije, čeprav jih v gradivu najdemo veliko več. S to predstavitvijo sem namreč želela doseči to, da bi se čimveč ljudi enostavno zapomnilo vsebine . Veliko truda sem vložila tudi v video posnetek na koncu predstavitve, kajti sem prvič uporabljala program Powtoon.

Glede na dan kriterij ocenjevanja, pozitivno ocenjujem svoje delo. Izpolnila sem vse zahteve in se potrudila po najboljših močeh. S svojim delom sem zato zadovoljna.

Pridobljeno znanje bom uporabila vsak dan, ko se bom povezala na internet. Spletni bonton je namreč zelo pomemben in je prav, da se pravil ves čas držimo. Tudi na svoji poklicni poti bom lahko uporabila, kar sem se s tem projektom naučila. Otroke bom naučila pravila spletnega bontona in jim seveda dajala zgled.

Pri tem projektu mi je bilo najljubše izdelovanje same predstavitve in multimedijskega gradiva, ki sem v njo vključila. Najmanj ljubo mi je bilo usklajevanje pisnega dela v predstavitvi in primernih fotografij.

V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar. Naloga je bila zanimiva in poučna.

 


 

Za izdelavo predstavitve sem uporabila spletno aplikacijo Google Slides. V predstavitev sem vključila lastne fotografije (CC BY-NC-ND) ter fotografije vzete iz spletnih strani Pixabay (CC0) in Pexels (CC0). Dodala sem tudi infografiko (CC BY-NC-ND), ki sem jo predhodno izdelala s programom Canva. Za ponovitev sem s spletno aplikacijo Powtoon ustvarila video posnetek, ki sem ga nato naložila na YouTube in ga tudi vdelala v predstavitev. Iz YouTuba sem naložila še en drug video posnetek z licenco CC BY.

Viri:

 


 

Avtorica: Lara Colja

Mentorici: asist. Alenka Žerovnik, mag. in prof., dr. Irena Nančovska Šerbec

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

24. maja 2020

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 47 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost