Slikovno gradivo z uporabo rastrske in vektorske grafike
1.RASTRSKA GRAFIKA
Program: PhotoScape
Tema: Spletni in mobilni bonton
1.FOTOGRAFIJA PRED OBDELAVO
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
- Ločljivost: 3024 x 4032
- Velikost: 3.02 MB
- Format: JPG
POTEK OBDELAVE 1. FOTOGRAFIJE
1. PHOTOSCOPE
2. IZBIRA FOTOGRAFIJE
3. RESIZE – Reduce the longer length: 800 px
4. DODAM FILTER
5. OBJECTS – STICKER
6. IZBEREM PRIMERNO NALEPKO
7. OBJECT – BALLOON – DODAM NAPIS
1.FOTOGRAFIJA PO OBDELAVI
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
- Ločljivost: 600 x 800
- Velikost: 140 KB
- Format: JPG
2.FOTOGRAFIJA PRED OBDELAVO
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
- Ločljivost: 3024 x 4032
- Velikost: 3.71 MB
- Format: JPG
POTEK OBDELAVE 2. FOTOGRAFIJE
1.PHOTOSCOPE
2. IZBIRA FOTOGRAFIJE
3. RESIZE – Reduce the longer length: 800 px
4. OSTRENJE FOTOGRAFIJE
5. UREJANJE SVETLOSTI
6. DODAJANJE FILTRA
7. OBJECT – BALLOON
8. DODAJANJE NAPISA
9. OBJECT – STICKER
2. FOTOGRAFIJA PO OBDELAVI
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
- Ločljivost: 600 x 800
- Velikost: 132 KB
- Format: JPG
2. VEKTORSKA GRAFIKA
Program: Inkscape
Tema: Spletni in mobilni bonton (pomembno je spoštovanje drugih)
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.
POSTOPEK IZDELAVE
1.IZBEREMO OBLIKO KVADRATA IN NARIŠEMO ŽELENE OBLIKE
2. UPORABIMO PRIPOMOČEK S KATERIM ZAOBLIMO ROBOVE
3. UPORABIMO FUNKCIJO COPY PASTE IN USTVARIMO ENAKE OBLIKE
4. USTVARIMO ŠE OSTALE OBLIKE
5. UPORABIMO FUNKCIJO ZA RISANJE ČRT
6. Z DRUGO FUNKCIJO ČRTE ZAOBLIMO
7. S TEM ITIM PRIPOMOČKOM NAREDIMO TUDI SRCE IN GA POBARVAMO S POLNILOM
- Kaj sem se novega naučil v tem projektu?
Naučil sem se ogromno o uporabnosti in možnostih ob uporabi aplikacij za urejanje fotografij, ki jih prej nisem poznal. Zdi se mi zelo uporabno za poučevanje, sploh kar se tiče vektorske grafike, katere velikost ne vpliva na kvaliteto izdelka, zato bo mnogokrat uporabna kot alternativa za izdelovanje znakov, simbolov pri uporabi v pouku.
- Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …?
Če bi imel več časa bi se še bolj poglobil v vse skrivnosti in vse potenciale, ki jih imajo izbrane aplikacije za urejanje fotografij.
- Kateremu delu si posvetila največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetil predstavljanju postopkov izdelave končnih izdelkov, saj sem moral vsak del print screenati in ga opisati še z besedami.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Menim, da moje fotografije in vektorska grafika lepo sovpadata v izbran sklop projektnih nalog in vidno izpostavljajo pomen spletnega bontona.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Po mojem mnenju bo bolj kot tekom študija pomembno ob izvajanju pouka, saj bom lahko lažje ponazoril kakšno poglavje, z uporabo vektorske grafike, ki zaradi svoje enostavnosti lažje in bolje izlušči pomen grafike, saj na njej ni ostalih motečih dejavnikov, ki bi lahko učencu jemali pozornost.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo raziskovanje vseh zmožnosti aplikacij, ki jih ponujajo, najmanj pa mi je bila všeč količina teoretskih postopkov.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Projekt je bil zelo dobro zastavljen, saj je zahteval pozornost ob izdelavi in premišljenost vsakega izmed korakov.
Avtor: zpg7, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
17. 6. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.