Slikovno gradivo z uporabo rastrske in vektorske grafike

1.RASTRSKA GRAFIKA

Program: PhotoScape

Tema: Spletni in mobilni bonton

1.FOTOGRAFIJA PRED OBDELAVO

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.

  • Ločljivost: 3024 x 4032
  • Velikost: 3.02 MB
  • Format: JPG

POTEK OBDELAVE 1. FOTOGRAFIJE

1. PHOTOSCOPE

 Licenca Creative Commons

2. IZBIRA FOTOGRAFIJE

 Licenca Creative Commons

3.  RESIZE – Reduce the longer length: 800 px

 Licenca Creative Commons

4. DODAM FILTER

 Licenca Creative Commons

5. OBJECTS – STICKER

 Licenca Creative Commons

6. IZBEREM PRIMERNO NALEPKO

 Licenca Creative Commons

7. OBJECT – BALLOON – DODAM NAPIS

 Licenca Creative Commons

1.FOTOGRAFIJA PO OBDELAVI

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.

  • Ločljivost: 600 x 800
  • Velikost: 140 KB
  • Format: JPG

2.FOTOGRAFIJA PRED OBDELAVO

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.

  • Ločljivost: 3024 x 4032
  • Velikost: 3.71 MB
  • Format: JPG

POTEK OBDELAVE 2. FOTOGRAFIJE

1.PHOTOSCOPE

 Licenca Creative Commons

2. IZBIRA FOTOGRAFIJE

 Licenca Creative Commons

3. RESIZE – Reduce the longer length: 800 px

4. OSTRENJE FOTOGRAFIJE

 Licenca Creative Commons

5. UREJANJE SVETLOSTI

 Licenca Creative Commons

6. DODAJANJE FILTRA

 Licenca Creative Commons

7. OBJECT – BALLOON

 Licenca Creative Commons

8. DODAJANJE NAPISA

 Licenca Creative Commons

9. OBJECT – STICKER

 Licenca Creative Commons

2. FOTOGRAFIJA PO OBDELAVI

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.

  • Ločljivost: 600 x 800
  • Velikost: 132 KB
  • Format: JPG

2. VEKTORSKA GRAFIKA

Program: Inkscape

Tema: Spletni in mobilni bonton (pomembno je spoštovanje drugih)

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

POSTOPEK IZDELAVE

1.IZBEREMO OBLIKO KVADRATA IN NARIŠEMO ŽELENE OBLIKE

 Licenca Creative Commons

2. UPORABIMO PRIPOMOČEK S KATERIM ZAOBLIMO ROBOVE

 Licenca Creative Commons

3. UPORABIMO FUNKCIJO COPY PASTE IN USTVARIMO ENAKE OBLIKE 

 Licenca Creative Commons

4. USTVARIMO ŠE OSTALE OBLIKE

 Licenca Creative Commons

5. UPORABIMO FUNKCIJO ZA RISANJE ČRT

 Licenca Creative Commons

6. Z DRUGO FUNKCIJO ČRTE ZAOBLIMO

 Licenca Creative Commons

7. S TEM ITIM PRIPOMOČKOM NAREDIMO TUDI SRCE IN GA POBARVAMO S POLNILOM

 Licenca Creative Commons

  • Kaj sem se novega naučil v tem projektu?

Naučil sem se ogromno o uporabnosti in možnostih ob uporabi aplikacij za urejanje fotografij, ki jih prej nisem poznal. Zdi se mi zelo uporabno za poučevanje, sploh kar se tiče vektorske grafike, katere velikost ne vpliva na kvaliteto izdelka, zato bo mnogokrat uporabna kot alternativa za izdelovanje znakov, simbolov pri uporabi v pouku.

  • Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …?  

Če bi imel več časa bi se še bolj poglobil v vse skrivnosti in vse potenciale, ki jih imajo izbrane aplikacije za urejanje fotografij.

  • Kateremu delu si posvetila največ časa in zakaj? 

Največ časa sem posvetil predstavljanju postopkov izdelave končnih izdelkov, saj sem moral vsak del print screenati in ga opisati še z besedami.

  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da moje fotografije in vektorska grafika lepo sovpadata v izbran sklop projektnih nalog in vidno izpostavljajo pomen spletnega bontona.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?  

Po mojem mnenju bo bolj kot tekom študija pomembno ob izvajanju pouka, saj bom lahko lažje ponazoril kakšno poglavje, z uporabo vektorske grafike, ki zaradi svoje enostavnosti lažje in bolje izlušči pomen grafike, saj na njej ni ostalih motečih dejavnikov, ki bi lahko učencu jemali pozornost.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? 

Najljubše mi je bilo raziskovanje vseh zmožnosti aplikacij, ki jih ponujajo, najmanj pa mi je bila všeč količina teoretskih postopkov.

  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? 

Projekt je bil zelo dobro zastavljen, saj je zahteval pozornost ob izdelavi in premišljenost vsakega izmed korakov.

 

Avtor: zpg7, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
17. 6. 2020

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost