Kreiram splet

Pozdravljeni,

sem študent prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za ta poklic sem se opredelil zaradi ljubezni do dela z otroki in mi je všeč to kar jih lahko skozi vzgojo pripravljaš na bodoče življenjske izzive. Svoj prosti čas izkoriščam v branju teoloških knjig, sprehodih po naravi in včasih pogledam kakšen dober film.

V svojem življenju sem veliko uporabljal IKT. Uporabljal sem ga predvsem v šoli oziroma za informacije v zvezi s šolo in mojim zanimanjem za teologijo. V osnovni in srednji šoli smo imeli predmet informatika pri katerem smo učili tudi programirati. Uporabljam jih tudi za zabavo in družabna omrežja.

Pomen IKT tehnologije v bodočem poklicu

V tehnološko razvijajoči družbi IKT ima vse večji pomen in meni kot bodočem učitelju razrednega pouka znanje o njej je od izjemnega pomena. Menim, da je IKT odlično orodje za učitelje in za učence. Učitelju uporaba IKT olajša delo in mu pomaga da učno vsebino naredi čim bolj kakovostno in zanimivo za učence, tudi učencem olajša delo ker jim omogoča lažje iskanje informacij za učenje. S pomočjo informacijsko- komunikacijskih tehnologij učitelj lahko razvija in spodbuja problemski pouk in sodelovalno učenje. Omogoča nam da sodelujemo z ostalimi učitelji v razvoju pouka in nam je olajšana komunikacija z staršem. Poleg vseh pozitivnih učinkov, obstajajo tudi negativne, ker nimajo vsi otroci enake pogoje za delo s tehnologijo .

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Refleksija dela in samovrednotenje

  1. V tem projektu sem naučil marsikaj novega in spoznal obsežnost IKT-ja v dosedanji šolski poti. Naučil sem se uporabljati nove aplikacije za izdelavo slikovnega gradiva, predstavitvah in sem se naučil o uporabi licenc.
  2. Če bi imel časa bi bolj razmislil o svoji dosedanji uporabi IKT-ja , in bi dodal kakšen članek o uporabi IKT-ja v šolah.
  3. Največ časa sem mislil kako bi uporabljal IKT v bodočem poklicu, kako bi najbolj izkoristil hkrati tehnologijo in učenje v naravi.
  4. Svoje delo bi ocenil kot uspešno. Zdi se mi da sem uporabil vse kar je bilo pričakovano v navodilom.
  5. Pridobljeno znanje bom uporabil v svojem študiju in tudi v svojem bodočem poklicu. Znanje bom izkoristil za izdelavo bolj zanimivega gradiva učencem.
  6. V projektu mi je bil najljubši del z iskanjem in vstavljanjem slikovnega gradiva. Najmanj všeč mi je bilo pisanje prvega dela ker nimam rad deliti informacije o meni.
  7. V definiciji projekta ne bi spremenil ničesar. Navodila so bila razumljiva in natančna.

Avtor: DS89

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)

Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost