Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?Naučila sem se kakšen je proces ustvarjanja same infografike in kaj to sploh je. Prav tako sem spoznala program Canva in se ga naučila uporabljati.
Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Za samo izdelavo sem si vzela dovolj časa, da sem ga lahko naredila popolnoma zbrana. Z izdelkom sem zadovoljna saj se mi zdi, da sem dobro predstavila svojo zamisel. Na plakatu ne bi spremenila ničesar.
Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem namenila sami osnovi plakata, nato pa postavitvi posameznih elementov in končnem izgledu plakata.
Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Menim, da sem dosegla zastavljen kriterij, saj sem temu namenila veliko časa in sem poskusila plakat narediti čim bolj vizualno privlačen. Poleg tega pa se mi zdi, da sem izbrala pomembno temo ter jo na kratko predstavila.
Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?To znanje bom lahko uporabila pri izdelavi poučnih plakatov in učencem razne teme bolj približala. Znanje bom uporabila tudi pri organizaciji kakšnih izobraževanj in raznih sestankih.
Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Pri projektu mi je bilo najljubše sama izdelava plakata in nato predstavitev poteka dela. Všeč mi je bilo, da sem imela popolno svobodo pri izbiri teme in sem lahko izrazila svojo kreativnost. Najmanj pa mi je bilo všeč sprotno fotografiranje posameznih korakov.
Kaj bi spremenil/a v definiciji projekta, da bi bil boljši?Pri definiciji ne bi spremenila ničesar, saj so bila navodila in sam kriterij jasna. Prav tako pa smo lahko študenti izrazili svojo kreativnost.
Avtorica: Vrtnica
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: infromacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Vsebine na strani nastajajo v okviru predmeta IKT v izobraževanju, ki ga študenti na smeri Razredni pouk poslušajo v 1. letniku študija.
Objavljene vsebine prispevajo vsi študenti in v fazi ustvarjanja niso preverjene, zato za uporabo informacij, pridobljenih na spletišču, uporabljajte lastno kritično presojo in upoštevajte slogan: