Kavka žvrgoli

Ker so kavke izredno melodične ptice, tudi Kavka rad prepeva. Najbolj ga navdušuje glasba britanskega pevca Eda Sheerana, čigar pesmi lahko najdete na vseh pretočnih platformah.

O Kavki

Kavka rad poje in igra kitaro, velikokrat pa napiše tudi kakšno pesem. Igra tudi v domačem bendu, v katerem je 7 članov. Ker je s pisanjem pesmi šele začel, se ne prišteva med mojstre kantavtorstva, se pa zgleduje po znanih glasbenikih. Eden takih je na primer Ed Sheeran, katerega pesmi lahko poslušate na vseh pretočnih platformah. 

Kavkina kitara

Kavkina kitara by Kavka is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Kavka in IKT

Kavka je IKT do sedaj uporabljal na skoraj vseh področjih življenja, predvsem, da bi si olajšal vsakodnevna opravila in za razvedritev. Pri vsakodnevnih opravilih je uporabljal kreditno kartico, spletne trgovine in mobilno aplikacijo AnyList. Za razvedritev se je posluževal računalniških videoiger, kot so League of Legends, Valorant in Tanki Online. Uporabljal je tudi socialna omrežja Snapchat, Instagram, Facebook in TikTok, pa tudi pretočne platforme YouTube, Spotify in Netflix. IKT je bila Kavkova zvesta spremljevalka pri procesu šolanja, saj je velikokrat izdelal kakšen PowerPoint, najpogosteje pa je uporabljal aplikacijo Word, na kateri je napisal veliko člankov za revije in splet. 

Kavka in IKT v poklicu

Kot bodoči učitelj razrednega pouka Kavka meni, da je IKT uporabna zaradi dostopnosti gradiv, interaktivnejšega in raznolikega učenja ter poučevanja, individualizacije ter razvijanja računalniške pismenosti. Zaradi IKT imajo učitelji in učenci dostop do večje količine gradiv. Tako jim gradiva ni potrebno vedno iskati v knjižnici, temveč ga imajo na voljo prek spleta. Dostopnejše gradivo posledično omogoča boljšo individualizacijo, saj lahko učitelj za učence, ki hitreje napredujejo, najde dodatno gradivo. S pomočjo IKT se učenci lahko naučijo tehnoloških veščin, ki so dandanes zelo pomembne, obenem pa jim je na voljo veliko spletnih aplikacij, strani in programov, s katerimi si lahko pomagajo pri boljšem razumevanju učne snovi. Učitelju IKT služi kot dodana vrednost za njegovo poučevanje, saj lahko na različne načine (predstavitve, videoposnetki ipd.) predaja znanje svojim učencem.

Novo znanje

V okviru projekta Kreiram splet se je Kavka naučil objavljanja vsebin v spletišče Arnes Splet, kar mu bo med študijem prišlo prav tudi pri drugih projektih v omenjenem spletišču. Naučil se je tudi dodajanja licence k spletni vsebini, kar bo prav tako lahko uporabil v drugih spletiščih, ko bo že med študijem objavljal na splet. Če bi imel več časa, pravi, da bi se morda bolj posvetil napisani vsebini, ki govori o glasbi, sicer pa je z narejenim zadovoljen. Največ časa je posvetil pisanju vsebine, saj mora biti ta kvalitetna za javno objavo. Glede na kriterij ocenjevanja se Kavki zdi, da je delo dobro opravil, saj se je poglobil in si vzel dodaten čas za pisanje vsebine. Tudi sicer se mu zdi, da objava lepo izgleda in bo prijetna za branje. Pri projektu mu je bilo najbolj všeč, da je lahko pisal o nečem, kar pozna, in da se je naučil zares praktične veščine, ki mu bo zagotovo prišla prav. Najmanj všeč mu je bilo, da bi vse lahko storil hitreje, pa je moral na kliničnih vajah čakati, da so vsi iz skupine končali z določenim korakom. Kavka seveda to razume, saj bo tudi sam najverjetneje nekoč učitelj, ki bo delal s skupino. V definiciji projekta Kavka ne bi ničesar spremenil, saj je projekt po njegovem mnenju super oblikovan za začetnike, ki se prvič srečujejo s takšnim načinom dela.

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost