4. Interaktivna multimedijska predstavitev

Tehnologija in internet iz dneva v dan postajata pomembnejši člen naših življenj. Vendar pa se moramo zavedati, da poleg vseh pozitivnih funkcij in olajšav, ki nam jih nudi splet, obstajajo tudi nevarnosti, o katerih se moramo čim bolje ozavestiti. To velja predvsem za nove oziroma najmlajše uporabnike spleta, ki se nevarnosti, ki nanje prežijo, še ne zavedajo v dovoljšni meri in se posledično tudi ne znajo dovolj dobro zaščititi.

Zato sem se odločila, da zanje (in tudi vse druge, ki se želijo o tem podučiti) pripravim kratko interaktivno predstavitev, v kateri se srečajo z osnovnimi nasveti o zaščiti računalnika in zasebnosti na spletu.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Ustvarjanja predstavitve sem se najprej lotila v programu Inkscape, kjer sem ustvarila nekaj vektorskih sličic za slikovno gradivo. Posnela in uredila sem video ter z aplikacijo Picsart obdelala nekaj fotografij, ki sem jih kasneje vstavila v predstavitev. Za tretjo drsnico sem na Pixabay poiskala vektorsko grafiko, ki sem jo kasneje še barvno prilagodila predstavitvi . Celotno predstavitev sem nato ustvarila v Microsoftovem programu Powerpoint, tam posnela še zvočno besedilo, predstavitvene čase ter izvozila predstavitev v obliki videoposnetka. Video sem objavila še v Arnes video, nato pa mu z orodjem H5P v razredniikt ustvarila interaktivne naloge.

Samo vsebino predstavitve sem črpala iz spletne strani Safe.si :

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

Ta projektna naloga se mi je zdela zelo zanimiva in poučna, saj sem se prvič lotila ustvarjanja interaktivnih gradiv. To področje mi je bilo do sedaj še povsem neznano, zato sem vesela, da sem se lahko poučila o tem, kako takšno gradivo sploh nastane in kako ga lahko z uporabo orodja H5P ustvarim tudi sama.

Prepričana sem, da mi bo to znanje v prihodnosti zelo koristilo, še posebaj v situacijah, s kakršnimi se srečujemo v zadnjem letu. Šolanje na daljavo je namreč precej enolično in oteženo, tako za učence, kot tudi za učitelje. Z uporabo takšnih ineraktivnih gradiv pa lahko kot učitelji učencem popestrimo pouk, obenem pa z njimi dosežemo večjo motivacijo in pozornost učencev. Tudi v normalnih razmerah, ko šolanje poteka v učilnicah, lahko s takšnimi gradivi spremenimo klasično rutino v razredu in učencem ponudimo nov, drugačen način usvajanja znanja.

Sam proces ustvarjanja interaktivne predstavitve mi je bil nečeloma v celoti precej všeč, največ pa sem se zamudila z iskanjem vsebine predstavitve in odločanjem, kaj želim vanjo vključiti, zato je bil to mogoče meni najmanj prijeten del. Najbolj pa sem se zabavala z raziskovanjem H5P orodja in funkcij, ki jih ponuja, saj je bilo to zame nekaj novega in nepoznanega.

Zdi se mi, da mi je ustvarjanje interaktivne multimedijske predstavitve dobro uspelo, saj sem dosegla svoje cilje in mislim, da bi dobro služila namenu. Poleg tega sem vanjo vložila veliko truda, tako z ustvarjanjem gradiv za predstavitev, kot tudi z dodajanjem interaktivnoh nalog. Mislim, da predstavitev zajema vse zahtevane elemente, zato sem mnenja, da tudi ob večji količini časa ne bi veliko spremenila.

Nič ne bi spremenila tudi pri sami definiciji projekta, saj se mi zdi, da odlično nadgradi naše znanje uporabe Powerpoint programa in nas nauči novih trikov in veščin ustvarjanja gradiv, s čimer kot bodoči učitelji pridobimo nove kompetence. Pri tem projektu me ni motilo niti, da so bile teme določene, saj smo navajeni priprave predstavitev na določeno temo, poleg tega pa nas ni oviralo pri kreativnosti.


Avtorica: EJ

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 31. 5. 2021

(Skupno 11 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost