Interaktivno gradivo
Pri projektni nalogi interaktivnega gradiva sem izdelala inetarktivni video in Kahoot kviz na temo varnost na spletu. Vsebino sem črpala iz naslednjih spletnih strani: Safe.si, interaktivni video sem naredila v programu H5P, Kahoot kviz pa z orodjek Kahoot.
- INTERAKTIVNI VIDEO
1.1 POSTOPEK IZDELAVE
Najprej sem s telefonom posnela 3 različne videe na temo varnosti na spletu. Nato sem te videe združila v apilkaciji iMovie in jim dodala zvočno podlago. V video sem dodala še nekaj nalepk, da sem zakrila identiteto. Nastali video sem nato odprla z orodjem H5P, v katerm sem dodala interaktivne naloge. Dodala sem 3 različne interaktivne naloge, ena je z dopolnjevanjem besedila, ena z odgovarjanjem ali trditev drži ali ne drži in ena pri kateri moraš označiti pravilen odgovor.
1.2 KONČNI IZDELEK
Glasbena podlaga: Zvočna podlaga by ZenMan is marked with CC0 1.0
Projektna naloga by Tati is licensed under CC BY-ND 4.0
2. KAHOOT
2.1 POSTOPEK IZDELAVE
2.2 KONČNI IZDELEK
https://kahoot.it/challenge/0148354?challenge-id=12029a28-4eb5-4d78-9506-64394eba884a_1624438760218
Game PIN: 0148354
Projektna naloga by Tati is licensed under CC BY-ND 4.0
3. REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem se naučila izdelovanja interaktivnega gradiva, za katerega mislim, da je v našem poklicu, predvsem v današnjem času izjemno pomemben. Če bi imela več časa, bi se v svoj interaktivni video še bolj poglobila, ga naredila še bolj zanimivega, da bi njegova vsebina pritegnila pozornost. Največ časa sem porabila za zakrivanje identitete med ustvarjanjem videa. Zdi se mi, da sem svoje delo opravila v skladu z danim kriterijem, saj sem se držala vseh navodil. Svoje znanje bol lahko uporabila kadarkoli, lahko med tekom študija pri kakšnih predstavitvah, še posebaj če s ebo šolanje nadaljevalo na daljavo. Na svoji poklicni poti pa takšno znanje nikdar ni od več, saj so učenci iz dneva v dan bolj tehnično nadarjeni in jim takšni primeri nalog predstavljajo nove izzive. Pri tem projektu mi je bilo najljubše izdelovanje kviza Kahoot, saj je to zelo preprosto in zanimivo. Najmanj pa mi je bilo všeč pisanje poteka izdelave. Mislim, da je projekt tak kot je zelo dober in na njem nebi nič spremenila, saj je dela ravno prav, če ne skoraj malenkost preveč.
Avtorica: Tati
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: infromacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 23. 6. 2021