Interaktivno gradivo

Pri projektni nalogi interaktivnega gradiva sem izdelala inetarktivni video in Kahoot kviz na temo varnost na spletu. Vsebino sem črpala iz naslednjih spletnih strani: Safe.siinteraktivni video sem naredila v programu H5P, Kahoot kviz pa z orodjek Kahoot.

  1. INTERAKTIVNI VIDEO

1.1 POSTOPEK IZDELAVE

Najprej sem s telefonom posnela 3 različne videe na temo varnosti na spletu. Nato sem te videe združila v apilkaciji iMovie in jim dodala zvočno podlago. V video sem dodala še nekaj nalepk, da sem zakrila identiteto. Nastali video sem nato odprla z orodjem H5P, v katerm sem dodala interaktivne naloge. Dodala sem 3 različne interaktivne naloge, ena je z dopolnjevanjem besedila, ena z odgovarjanjem ali trditev drži ali ne drži in ena pri kateri moraš označiti pravilen odgovor.

1.korak: vstavljanje videa v H5P
2. korak: Drži/ne drži naloga (napisati moraš trditev, spodaj označiti, če je pravilna ali nepravilna. Na koncu dodaš še komentar k pravilni rešitvi.
3. korak: naloga, kjer označiš pravilno trditev. Najprej napišeš vprašanje in nato tri odgovore. Le en od treh navedenih odgovorov mora biti pravilen.
4. korak: naloga dopolnjevanje besedila. Napišeš besedilo, pred in za tisto besedo, ki želiš, da ni napisana, vstaviš zvezdico (*).

1.2 KONČNI IZDELEK

Glasbena podlaga: Zvočna podlaga by ZenMan is marked with CC0 1.0

Projektna naloga by Tati is licensed under CC BY-ND 4.0

2. KAHOOT

2.1 POSTOPEK IZDELAVE

Vprašanje true/false: V bel okvir napišemo trditev, spodaj paoznačimo ali je trditev pravilna ali nepravilna. Za boljšo estetiko lahko dodamo še sliko.
Vprašanje izberi pravilen odgovor. V bel okvir napišemo vprašanje ali ne dokončano poved, v barvne kvadratke pa odgovore. Le eden od njih mora biti pravilen, tega tudi označimo.
Enako kot pri prejšnjih dveh se naredi pri tem vprašanju, le da ob strani označimo, da je možnih več rešitev.

2.2 KONČNI IZDELEK

https://kahoot.it/challenge/0148354?challenge-id=12029a28-4eb5-4d78-9506-64394eba884a_1624438760218

Game PIN: 0148354

Projektna naloga by Tati is licensed under CC BY-ND 4.0

3. REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se naučila izdelovanja interaktivnega gradiva, za katerega mislim, da je v našem poklicu, predvsem v današnjem času izjemno pomemben. Če bi imela več časa, bi se v svoj interaktivni video še bolj poglobila, ga naredila še bolj zanimivega, da bi njegova vsebina pritegnila pozornost. Največ časa sem porabila za zakrivanje identitete med ustvarjanjem videa. Zdi se mi, da sem svoje delo opravila v skladu z danim kriterijem, saj sem se držala vseh navodil. Svoje znanje bol lahko uporabila kadarkoli, lahko med tekom študija pri kakšnih predstavitvah, še posebaj če s ebo šolanje nadaljevalo na daljavo. Na svoji poklicni poti pa takšno znanje nikdar ni od več, saj so učenci iz dneva v dan bolj tehnično nadarjeni in jim takšni primeri nalog predstavljajo nove izzive. Pri tem projektu mi je bilo najljubše izdelovanje kviza Kahoot, saj je to zelo preprosto in zanimivo. Najmanj pa mi je bilo všeč pisanje poteka izdelave. Mislim, da je projekt tak kot je zelo dober in na njem nebi nič spremenila, saj je dela ravno prav, če ne skoraj malenkost preveč.

Avtorica: Tati

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: infromacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 23. 6. 2021

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost