Kreiram splet

Pozdravljeni!

Sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila šele v tretjem letniku, saj sem si pred tem želela študirati psihologijo. Kasneje pa sem ugotovila, da mi je bilo delo z otroki vedno v veselje. Najbolj mi je všeč, da so otroci iskreni in nadvse zanimiv mi je njihov kognitivni razvoj. Že štiri leta sodelujem pri oratorijih in raznih animacijah, kar je zelo močno vplivalo tudi na izbiro fakultete.

V prostem času rada plešem, hodim v hribe in berem. Skoraj vsak dan se odpravim na sprehod in zelo rada preživljam čas s svojimi prijatelji.

Dosedanja uporaba IKT

Informacijsko-komunikacijske tehnologije sem začela uporabljati približno v petem razredu OŠ. Najprej sem se srečala s programi office.com. Najrajši sem uporabljala powerpoint, kjer sem se igrala s prehodi med drsnicami. Kasneje sem se v prvem letniku gimnazije z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo srečala pri predmetu informatika. Čeprav me predmet ni veselil, sem dobila dobro podlago za izdelovanje seminarskih nalog. V obdobju korona krize, sem se seznanila z uporabo MS Teams-ov, Zoom-a in Webex-om. Tekom tega leta pa sem pridobila znanje o pridobivanju licenc in kreiranju vsebin v raznih programih. Kot večina vrstnikov uporabljam tudi socialna omrežja. Znanje, ki sem ga pridobila pri tem predmetu mi bo zelo v pomoč pri mojem poklicu, saj se z leti uporaba le tega povečuje.

This work by Pixabay is marked with CC0 1.0

Pomen IKT za učitelja razrednega pouka

Uporaba informatike se ne povečuje samo na področju življenja in družbe, temveč tudi na področju šolstva.

Za učitelja je uporaba tehnologije zelo pomembna in skoraj vsakdanja. Z njo se sreča, pri pripravah učnih listov, predstavitev, testov ipd. Dandanes se pri pouku uporablja tudi interaktivne table, ki so lahko za otroke še bolj zanimive. Učencem lahko pripravi tudi različna slikovna gradiva ali spletne igre za lažjo zapomnitev. Prednost je tudi v spletnih kvizih, vprašalnikih, ki motivirajo učence, kot so Kahoot, Quizlet,…

This work by Pixabay is marked with CC0 1.0

Refleksija in samovrednotenje

Pri tej projektni nalogi sem obnovila znanje pridobivanja licenc, priznavanje avtorstva in spoznala, da je tehnologija pri mojem poklicu vse pomembnejša, saj olajša delo učiteljem in motivira učence. Prav tako sem spoznala spletne strani, ki mi olajšajo delo pridobivanja licenc. Izboljšala ne bi ni, saj sem sledila kriteriju. Največ dela sem posvetila iskanju slik, saj mora biti smiselno umeščena. Moje delo se mi zdi smiselno, jedrnato in zanimivo. Najljubše pri tem projektu mi je bilo izbiranje slik, saj to najraje delam, najslabše pa mi ni bilo nič, saj je bila projektna naloga zanimiva in lahka.

-Avtor: Tjaša Hočevar

-Mentorica: asist. mag. Alenka Žerovnik

-Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Serbec

-Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije

-Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

-Razredni pouk, 1.letnik

-Datum: junij 2021.

Kreiram splet by Tjaša Hočevar is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost