KREIRAM SPLET
Pozdravljeni!
Sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za ta poklic sem se odločila, ker me zelo veseli delo z ljudmi, posebej z otroki. Navdušuje me otroška iskrenost, brezskrbnost in pozitivna energija, ki se jo v njihovi družbi zlahka nalezeš tudi sam. Všeč mi je zanimivo in razgibano delo in mislim, da mi ravno to omogoča učiteljski poklic.
Ukvarjam se z različnimi dejavnostmi in upam, da bom lahko za svoja zanimanja navdušila tudi otroke. Šest let sem obiskovala glasbeno šolo, kjer sem se naučila igranja na prečno flavto. Poleg tega igram tudi kitaro, skozi šolanje na pedagoški fakulteti pa se bom naučila tudi igranja na klavir. Uživam na velikih odrih, kjer pojem z zborom ali igram v simfoničnem orkestru. Veliko se ukvarjam s športom in sem velika ljubiteljica narave in živali.
Moja uporaba IKT do sedaj
Informacijsko-komunikacijske tehnologije so danes nepogrešljiv del vsakdana. Pomembno je, da se zavedamo, da ima tehnologija dobre in slabe plati. Sama sem tehnologijo začela uporabljati precej pozno. V osnovni šoli sem telefon dobila zadnja v razredu, zato sem imela tudi z uporabo računalnika sprva kar nekaj težav, saj tovrstnih naprav prej nisem uporabljala.
Danes tehnologijo uporabljam tako za sprostitev, kot tudi za delo. Uporabljam družabna omrežja Facebook, Instagram in Youtube, ki mi omogočajo hitro komunikacijo in pridobivanje informacij. Socialna omrežja so postala v zadnjem letu še posebej pomembna, saj smo le na takšen način lahko ohranjali stike s prijatelji. V tem času smo precej uporabljali Zoom in Microsoft Teams, kjer smo imeli predavanja in ostala srečanja v okviru izobraževanja. Za delo v šoli veliko uporabljam Powerpoint, za izdelavo predstavitev, in Word, kjer si izdelam zapiske in na ta način prihranim nekaj časa. Občasno uporabljam tudi Excel za izdelavo raznih tabel in stolpcev.
Tehnologija v mojem bodočem poklicu
Kot učiteljica bom tehnologijo pri svojem poučevanju uporabljala, saj mislim, da se lahko učenci s pomočjo raznih animacij, iger in kvizov veliko naučijo. Menim pa, da nobena tehnologija ne more nadomestiti papirja in svinčnika, zato bom svojim učencem omogočila tudi “staromoden” način učenja. Mislim, da je najboljše, če je v izobraževanju prisotna kombinacija obojega.
Tehnologija je zelo pomembna tudi za komunikacijo, saj na ta način najlažje komuniciramo s starši in jim posredujemo informacije o njihovih otrocih. Prav tako je pomembna dobra komunikacija med učitelji in ravnateljem. Tehnologija omogoča, da se učitelji med seboj lahko učinkovito in hitro posvetujejo, si izmenjujejo znanje in izkušnje ter si pomagajo.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.
Refleksija dela in samovrednotenje
Z opravljanjem projekta sem ponovila objavljanje novega prispevka v spletišče Arnes, kar mi bo gotovo pomagalo na moji bodoči poklicni poti. Prav tako sem ponovila objavljanje slik z licencami. Med pisanjem prispevka pa sem lahko razmišljala o pomenu tehnologije, ki ji zdaj gotovo pripisujem še večjo in pomembnejšo vlogo.
Če bi imela več časa bi morda lahko v prispevku dodala še kakšno poved, a drugače ne bi spremenila ničesar. Največ časa mi je vzelo dodajanje licenc k slikam in iskanje slik, saj mi to včasih povzroča težave. V glavnem pa sem s svojim delom zadovoljna, saj sem mu namenila kar nekaj časa in sem se trudila, da sem sledila vsem točkam, ki so bile zahtevane v navodilih.
Znanje, ki sem ga pridobila in utrdila, je zelo praktično in ga bom gotovo uporabila pri izdelavi projektov za svoje bodoče učence. Prav tako ga bom uporabila tudi na svoji študijski poti, saj vsaka nova spretnost na področju uporabe tehnologije prispeva k boljši digitalni pismenosti.
Pri projektu mi je bilo všeč, da sem se lahko na kratko predstavila in da sem lahko razmišljala o uporabi IKT in odgovarjala na vprašanja, s katerimi se sama sicer ne bi ukvarjala. Najtežje mi je bilo napisati samorefleksijo, saj je težko oceniti svoje delo. Na splošno mi je bil projekt všeč, saj mislim, da ima praktičen namen in nam bodo pridobljena znanja gotovo koristila tudi v prihodnje.
Avtor: Mango
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: IKT v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Oddelek za razredni pouk, 1. letnik
Datum: 1. 7. 2021