Slikovno gradivo z uporabo rastrske in vektorske grafike
Refleksija in samovrednotenje
Projekt je bil verjetno zame od vseh najzahtevnejši. Letos sem se prvič srečala z izdelovanjem vektorske grafike, kar je potrebovalo kar veliko mojega potrpljenja, saj sem porabila ogromno časa, da sem se dobro znašla v programu in razumela funkcije ter koncept oglišč itd. Na srečo sem si nekaj bližnjic in funkcij zapomnila dobro že med poukom, tako da je bilo potem učenje doma vseeno lažje in nekoliko hitreje. Tako da sem se s tem delom naučila predvsem izdelovanja vektorske grafike. Če bi imela več časa bi vsekakor rada bolje izdelala vektorsko sliko ter se še malo bolj poglobila v izdelavo in sam program, s katerim sem jo ustvarila. Vsekakor pa ne bi spreminjala rastrske grafike, saj nisem želela dodajati na fotografije ničesar drugega kot le zameglitve, saj je bo to le spremno gradivo v infografiki, ki ne bo podajalo nobenega dodatnega znanja, vendar le slikovno podporo in drugačno dinamiko.
Glede na kriterije ocenjevanja, bi svoje delo ocenila za primerno. Verjamem, da delo lahko na prvi pogled izgleda preprosto in površno, vendar sama pri sebi vem, da sem se v tem delu naučila veliko in sem vanj vložila veliko truda, tako da sem z njim vsekakor zadovoljna. Zavedam pa se, da je vedno prostor še za izboljšavo, ki bi se lahko tukaj pokazal v kompleksnejših slikah in še bolje izdelani vektorski grafiki. Kljub temu pa mi je bil najljubši del projekta ravno ustvarjanje in dobivanje idej, malo manj prijetno pa mi je bilo objavljanje in dokumentiranje postopkov, saj se mi je večkrat zgodilo, da sem v delu in prilagajanju pozabila, da morajo biti postopki dokumentirani.
Znanje, ki sem ga pridobila s to nalogo, se mi zdi zelo uporabno in mislim, da ga bom lahko večkrat uporabila pri svojem delu. Fotografije in sličice so pomemben del različnih učnih pripomočkov, saj lahko pritegnejo otrokovo pozornost ter zanimanje in je zato pomembno, da so kvalitetne in jasno izražajo cilj. Vsekakor se mi zdi, da mi bo znanje v pomoč pri pridobivanju slikovnih materialov za pouk in različne učne pripomočke.
Pri ciljih projekta bi raje videla, da se še malo natančneje izrazi, kako podrobni morajo biti koraki obdelav fotografije oz. vektorske grafike. Ostala navodila pa so se mi zdela smiselna in ustrezna.
Avtorica: mala sončica
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Oddelek za razredni pouk, 1. letnik
Datum: 20. 7. 2021