Kreiram splet

Pravijo, da je treba življenje zajemati z veliko žlico, česar se po tem – lahko bi rekla ‘posebnem’ – letu in pol, ki je za nami, vedno bolj zavedam. Vedno sem bila radovedna. Zelo rada potujem, spoznavam nove kulture, nov svet in prijatelje, zato upam da bom dobila še kakšno priložnost za nove dogodivščine. Že od nekdaj me povsod spremlja glasba, brez katere si ne znam predstavljati življenja. Vesela sem, da sem bila in da sem še vedno lahko del zborov, s katerimi sem pridobila ogromno izkušenj in novih doživetij. Tudi šport zavzema pomemben del mojega vsakdana, kjer lahko porabim prevelike količine energije, hkrati pa predstavlja čas, ko lahko odmislim vsakodnevne skrbi in stres. Poleg tega najraje preživljam čas s svojo družino in prijatelji, s katerimi nikoli ni dolgčas <3. Sem verjetno največji oboževalec čokolade na svetu, kot zanimivost pa lahko dodam, da sem verjetno tudi najslabši poznavalec filmske industrije 😉

Rada bi videla svet.
This work is marked with CC0 1.0 Universal

Uporaba IKT tehnologije

Zase pravim, da nisem ravno tehnološki/računalniški tip človeka. Tehnika mi po navadi dela preglavice, tako tudi nisem najbolj izkušena v uporabi IKT tehnologije. Prvič sem se srečala s tehnologijo šele okoli desetega leta, ko sem dobila svoj prvi pametni telefon. Tudi v uporabi raznih socialnih omrežij sem nekoliko zaostajala za vrstniki, saj nikoli nisem čutila pretirane potrebe po tem – raje imam pogovore v živo:)

Kljub temu sem počasi postajala nekoliko bolj z interesirana za tehnološke novosti. Snapchat, Facebook, Word, Powerpoint in podobno so postale aplikacije, ki sem jih vedno bolje spoznavala zadnja leta osnovne šole, ko so ročno izdelane plakate in slike počasi zamenjale računalniško izdelane predstavitve. Socialna omrežja so postajala pomemben del našega življenja, v smislu komunikacije in sprostitve; Word, Pawerpoint in Excel pa smo uporabljali predvsem v okviru šolskih nalog in obveznosti. V zadnjem razredu osnovne šole sem dobila tudi svoj prvi računalnik, tako da sem se lahko še nekoliko bolj poglobila in utrjevala svoje znanje uporabljanja tehnologije. Skozi srednjo šolo smo to znanje le še nadgrajevali, odkrivali in raziskovali številne nove poti in novosti v IKT tehnologiji. Nove aplikacije, kot so Instagram, Youtube in Skype so postajale vse popularnejše in seveda je bilo potrebno slediti novim trendom, njihova uporabnost pa mi je tudi osebno vse bolj postajala všeč. S prijatelji si lahko ves čas ohranjal stike, prav tako pa so te aplikacije olajšale tudi šolanje, velikokrat tudi obšolske in druge dejavnosti.

V času karantene in šolanja na pedagoški fakulteti pa sem pridobila še več novih izkušenj v uporabi IKT in druge tehnologije. Spoznala sem mnogo novih aplikacij za komuniciranje ter takšne in drugačne spletne strani in aplikacije, ki mi bodo zagotovo v veliko pomoč skozi študij in nadaljnjo poklicno pot (Mentimeter, Kahoot, Arnes splet, urejevalniki slik in videoposnetkov itn.). Kljub vsemu se zavedam, da ogromno stvari še ne obvladam, a se veselim novega znanja in izkušenj tudi na tehnološkem področju.

Socialna omrežja
This work is marked with CC0 1.0 Universal

IKT v mojem bodočem poklicu

V prihodnosti predvidevam, da bom morala kot učitelj precej obvladati tehniko, saj ta zelo hitro napreduje. Seveda pa je treba v tem poklicu hitro slediti novostim, da lahko predajaš uporabno in potrebno znanje prihodnjim generacijam. Večinska komunikacija tako s starši kot tudi otroci se je predvsem v zadnjem letu že preselila na splet, prav tako pa načini in pripomočki za poučevanje in po mojem mnenju v prihodnosti nebo nič drugače, oziroma bo z leti vedno več digitalizacije tudi v šolah. Učitelji pa smo tisi, ki otroke pripravljamo na življenje v današnjem svetu, zato sem brez dvoma, da nam bo vsakršno znanje o tehnologiji v karieri prišlo še kako prav. Seveda se bo treba verjetno skozi celo poklicno pot vedno znova izobraževati in nadgrajevati znanje IKT tehnologije, saj bo ta po mojem mnenju počasi postal osnovno znanje za vsakega posameznika, podobno kot matematika ali slovenščina;)

Refleksija in samovrednotenje

Projekt Kreiram splet mi je pomagal ozavestiti pomembnost uporabe IKT v današnjem svetu, hkrati pa mi je dal pobudo za razmislek o delu s tehnologijo v prihodnosti. Skozi delo sem pridobila tudi nove sposobnosti uporabljanja in kreiranja spletnih objav, izvedela nekaj novega o uporabi licenc in objavljanju svojih in tujih slik na splet. Spoznala sem tudi nove pojme, kot so digitalna identiteta, digitalni podpis…

Če bi imela več časa bi se verjetno bolj poglobila v argumentacije o pomenu IKT tehnologije za naš bodoči poklic, kljub temu da sem temu delu posvetila največ časa, saj je zahteval največ razmisleka, glede na to da pri ostalih delih te naloge opisujem dogodke, ki so se že zgodili, ta pa je zahteval vpogled v prihodnost, o čemer je pogosto težko pisati, saj je tako razmišljanje vedno subjektivne narave.

S podobnimi nalogami smo se pogosto srečevali že skozi študijsko leto, tako da se mi ni zdela preveč težka, prepričana pa sem da je to eno izmed osnovnih znanj, ki ga bom potrebovala skozi celo študijsko obdobje in pa tudi kasneje v poklicnem delu, saj kot sem že zgoraj omenila tehnika napreduje in bodo verjetno takšne aktivnosti kmalu postale skoraj samoumevne.

Pri takšnih projektih imam raje oblikovno kot vsebinsko stran, saj mi vsebina pogosto predstavlja večji zalogaj in zanjo porabim veliko več časa, samo oblikovanje (iskanje in prilaganje slik in podobno) pa mi je precej zabavnejša naloga. Če potegnem črto se mi je sam potek naloge zdel jasen in razumljiv, naloga pa tudi ni bila preveč zahtevna in je lep štart za nadaljnje izzive v sklopu projektnih nalog 🙂

AVTOR: 1711

MENTOR: mag. Alenka Žerovnik

NOSILEC PREDMETA: dr. Irena Nančovska Šerbec

ŠTUDIJSKA SMER: Oddelek za razredni pouk

PREDMET: Informacijska in komunikacijska tehnologija

LETNIK ŠTUDIJA: 2020/21

DATUM: 29.7.2021

VIRI: https://pixabay.com/

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost