INTERAKTIVNO GRADIVO

Viri:

Refleksija in samovrednotenje 

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se izdelati interaktivno gradivo. Bolje sem se spoznala z orodje H5P, v katerem lahko usvariš številne naloge za učence. Nisem vedela, da obstaja toliko možnosti. Delo s kahootom mi je bilo že prej poznano, saj smo se s to aplikacijo večrat srečali v preteklem šolskem letu. Naučila sem se, kako pomembne so za učenca povratne informacije in kako koristni so lahko namigi. Poglobila sem tudi znanje o licencah.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Vsaki igri bi dodala še kakšno vprašanje več.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Delu spominskih kartic, saj sem to prvič počela.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Sledila sem kriterijem. Vprašanja bi lahko bila malenkost bolj zahtevna.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Interaktivne naloge so izjemnega pomena tako za učitelja kot učenca. Učenec z njimi ponavlja snov in se uči, hkrati pa dobi povratno informacijo. Za učitelja so koristne, ker lahko sledi npredku učencev in jih zaposli na bolj zanimiv način. Zato se bom takega načina dela večrat posluževala.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Da smo imela proste roke pri izbiri različnih nalog. Ni mi bolo všeč, da sem veliko časa porabila za zapisovanje postopka.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Dobro zastavljena naloga.

  • Avtorica: Hiša
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 18. 8. 2021
(Skupno 72 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost