LOČEVANJE, ZBIRANJE IN RECIKLIRANJE ODPADKOV-infografika

Razred. 4. razred

predmet: Naravoslovje in tehnika

Tematski sklop: Spreminjanje lastnosti snovi

Vsebina: Ločevanje in recikliranje odpadkov

Cilji:

  • učenec spozna pomen ločenega zbiranja odpadkov

Čez celotno projektno nalogo se je nabralo kar nekaj različnih podatkov na izbrano temo. Vse ključne podatke sem združila pri 2. projektni nalogi in tako v obliki infografike pripravila povzetek.

LOČEVANJE, ZBIRANJE IN RECIKLIRANJE ODPADKOV by Klaaklee is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

LOČEVANJE, ZBIRANJE IN RECIKLIRANJE ODPADKOV by Klaaklee is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Orodje uporabljeno pri izdelavi infografike:

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

Tekom izdelave sem se ponovno srečala s programom Canva. Ta program mi je bil že malce poznan, vendar sem ga tokrat spoznala v popolnoma drugačni luči. Naučila sem se kar nekaj bližnjic, ki so mi omogočale hitrejšo in bolj pregledno izdelavo infografike. Večino novih funkcij sem spoznala na kliničnih vajah informacijsko komunikacijske tehnologije. Takrat sem doživela kar nekaj “AHA momentov”, saj sem bila nad aplikacijo navdušena.

Če bi imela več časa bi se v samo izdelavo bolj poglobila, bolj preučila kontraste, poravnave, pisave,..

Največ časa sem posvetila iskanju pravih barv in slika. Kar nekaj časa pa sem porabila tudi za iskanje primerne pisave, saj kar nekaj besedila zajema šumnike, ki pa niso kompatibilni z vsako vrsto pisave. Težave sem imela tudi z izborom besedila, ki bi povezoval slike in na čim krajše predstavil in povzel celotno temo postopkov ločevanja, recikliranja in zbiranja odpadkov.

Še vedno s samim izdelkom nisem popolnoma zadovoljna, saj se mi zdi, da je še kar nekaj prostora za izboljšave, sploh pri samih poravnavah, oblikah in barvnih kontrastih. Vseeno pa zajema naloga kar nekaj koristnih informacij, ki so nekako najbolj pomembne za to učno poglavje. Zato bi se na podlagi tega odločila za nekakšno povprečno oceno.

Zdi se mi izrednega pomena, da bomo kot učitelji znali oblikovati tovrstne povzetke, saj bomo s tem otrokom na bolj nazoren način pokazali veliko informacij, ta način je tudi bolj pregleden in za tiste vizualne tipe učencev še bolj efektiven.

Najljubše pri projektu mi je bilo spoznavanje novih funkcij Canve, najslabše pa to, da moraš biti resnično pozoren, da vsaka malenkost dopolnjuje celoto in da je na koncu izdelek jasen, vseeno pa mora zajemati kar nekaj informacij.

Tako kot pri ostalih projektnih nalogah bi si lahko za ustvarjanje vzela več časa, mogoče pobrskala za več idej in si pomagala z mnenjem drugih, da bi bil lahko izdelek res bližje popolnega.

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost