4. projektna naloga – interaktivna multimedijska predstavitev

Avtorica: Zala Levstek

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Datum: 3. 6. 2022

4. projektna naloga by Zala Levstek is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Interaktivna multimedijska predstavitev by Zala Levstek is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Opis projekta

Tudi 4. projektna naloga je izdelana na temo varnost na spletu. Odločila sem se, da izdelam interaktivno multimedijsko predstavitev. Predstavitev vsebuje nekaj teorije, ki nam pride prav tudi v vsakdanjem življenju. Vsebuje ključne podatke, kako biti varen na spletu. Nato sledijo 3 različni tipi interaktivnih nalog, s katerimi si osvežimo in nadgradimo pridobljeno znanje.

Z interaktivno multimedijsko predstavitvijo sem želela otrokom približati varnost na spletu. Ker se danes otroci že zelo zgodaj seznanijo s spletom, menim, da je prav, da se spoznajo tudi z nevarnostmi uporabe le-tega. Na kratek in učinkovit način sem vključila ključne podatke, za katere menim, da jih je potrebno poznati. Vire sem črpala iz Kako ostati varni na spletu ter iz 5 nasvetov, kako ostati varen na spletu. Besedilo sem sestavila na bolj preprost način, prav tako pa tudi naloge, vendar mislim, da si bojo tako stvari lažje zapomnili. Zdi se mi, da ravno taki tipi nalog privlačijo učence in si želim, da bi si tako še bolj zapomnili kakšne nevarnosti zares lahko prinaša splet.

Refleksija dela in samovrednotenje

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Prvič sem se seznanila s takšno vrsto predstavitve. Za interaktivno multimedijsko predstavitev prej še nisem slišala, zato jo je bilo zanimivo ustvarjati.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Spremenila oz. dodala ne bi ničesar. Potrudila sem se, da najdem ključne podatke, ki sem jih vključila v predstavitev ter kasneje glede na dane podatke sestavile primerne naloge.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Lahko bi rekla, da mi je prav vsak del naloge vzel približno enako časa. Skrbno in dolgo sem izbirala vire, dolgo sem urejala predstavitev, veliko časa pa sem porabila tudi za pripravo nalog.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Kateri element kriterija je bil najtežji za realizacijo? Menim, da moje delo ustreza kriterijem ocenjevanja. Vključila sem vse elemente ter se potrudila da sem jih izdelala kar se da dobro.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Prav zagotovo bom znanje uporabila tekom življenja. Tekom študija bi bilo zanimivo znanje uporabiti pri kakšni drugi seminarski nalogi. Na svoji poklicni poti pa menim, da bom pridobljeno znanje uporabljala ves čas. Tipi nalog se mi zdijo zelo primerni in zanimivi za otroke, zato se bom potrudila, da jih bom sestavljala tudi ko bom učiteljica.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Pri projektu mi je bilo najljubše izdelovati naloge. Ko sem nalogo dokončala in sem jo rešila, sem se prav razveselila. Tak način mi je izjemno všeč.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Pri projektu ne bi spreminjala prav ničesar.

Viri

Draz.si (20. 1. 2020). 5 nasvetov, kako ostati varen na spletu. https://www.draz.si/kako-ostati-varen-na-spletu

Kako ostati varni na spletu. https://support.mozilla.org/sl/kb/kako-ostati-varni-na-spletu

Kako ostati varni na spletu is licensed under CC BY-SA 4.0

(Skupno 70 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost