Interaktivna multimedijska predstavitev
Ime in priimek avtorja: Ana Zidar
Ime in priimek mentorja: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovka Šerbec
Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, IKT, 1. letnik
Pripadnost Univerzi in članici: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum nastanka: 26.6. 2022
Pripravila sem interaktivno vsebino na temo varnosti na spletu. Primerna je predvsem za učence 4. in 5. razredov, ki se prvič bolj resno spoznavajo s tehnologijo in socialnimi omrežji, saj sem poudarila najbolj osnovne napotke za varnost na spletu, zasnovana pa je tako, da morajo biti otroci že dobro vešči branja, pisanja, zbranega poslušanja.
Pri delu sem uporabila program za ustvarjanje interaktivnih videov H5P.
Slike so iz strani https://pixabay.com/
Interaktivna vsebina:
Varnost na spletu © 2022 by An(j)a is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
POSTOPEK:
Najprej sem s pomočjo 3. ikone v spodnjem desnem kotu iz mape na računalniku izbrala sliko, ki sem jo hotela nastaviti za ozadje. Za tem sem s 1. orodjem zgoraj napisala naslov. Slika, ki sem jo uporabila za ozadje je s pixabaya.
Na list sem napisala miselni vzorec in ga s 3. orodjem zgoraj prilepila na podlago. Z 11. orodjem zgoraj sem ustvarila nalogo, kjer se oseba opredeli na določeno trditev z drži ali ne drži.
Z 9. orodjem zgoraj sem naredila dva primera naloge, kjer oseba izbere pravilno trditev.
Z 8. orodjem zgoraj sem ustvarila nalogo, pri kateri oseba v besedilo vstavlja manjkajoče besede.
S pomočjo aplikacije Snemalnik zvoka na mojem telefonu sem posnela kratek zvočni posnetek in ga s 7. orodjem zgoraj umestila v interaktivno predstavitev. Za tem sem s 1. orodjem dodala še besedilo.
S telefonom sem posnela kratek video in ga s 5. orodjem naložila v predstavitev. Nato sem s 1. orodjem dodala še besedilo.
Refleksija in samovrednotenje dela
Pri tej nalogi sem se naučila veliko novega in vse znanje bom v prihodnje lahko uporabila. Naučila sem se izdelati multimedijsko prestavitev, kar mi bo gotovo prišlo prav v času šolanja in potem tudi v času službovanja. Predstavitev se mi namreč zdi primerna za podajanje nove snovi na bolj interaktiven način ali za ponavljanje in utrjevanje snovi preko nalog.
Če bi imela več časa, bi morda naloge zasnovala tako, da bi imele za učence še več intelektualnega doprinosa.
Največ časa sem posvetila sestavi nalog, saj sem jih morala prilagoditi tako, da so primerne za ciljno publiko, veliko časa sem namenila tudi opisovanju postopkov izdelave interaktivne multimedijske predstavitve.
Menim, da sem se striktno držala navodil projekte naloge, zato sem z njo lahko zadovoljna.
Pri projektu mi je bilo dobro, ker sem bila lahko ustvarjalna, sam sem se odločila, na kakšen način bom ustvarila predstavitev, sama sem oblikovala naloge.
Projekta ne bi spreminjala, saj se mi zdi njegov doprinos k našemu znanju zelo dober.