Interaktivna multimedijska predstavitev

Vsebina, namen in cilji predstavitve

Vsebina predstavitve zajema glavne nasvete za varno rabo interneta, tj. varno geslo, pravilno odzivanje neznancem, požarni zid in antivirusni program. Poleg preventivnih ukrepov in informacij o pametni uporabi je predstavljena tudi pomoč uporabnikom ob morebitni spletni zlorabi.

Glavni namen predstavitve je ozavestiti ljudi o pametni uporabi interneta in jih seznaniti o nevarnostih, ki se dogajajo na spletu. Lahko se zgodi, da en napačen klik vpliva na naše življenje in na naš pogled na svet. Poleg tega je pomembno, da znamo sprejeti posledice in poiskati ustrezno pomoč.

Ciljna publika so učenci drugega in tretjega izobraževalnega obdobja. Znanje o pametni uporabi interneta bodo pridobili s pomočjo slušne razlage, konkretnih primerov spletnih prevar ter nalog, ki jih bodo samostojno reševali. Učili se bodo skozi svoje napake, navedeni primeri pa jim bodo pomagali pri boljši zapomnitvi izbrane teme.

Viri

Safe.si. Obnašanje na spletu. https://safe.si/nasveti/obnasanje-na-spletu/obnasanje-in-komuniciranje-na-spletu-10-naj-nasvetov

PORTAL OSV. Varnost in obnašanje na spletu. https://www.portalosv.si/digitalna-pismenost/varnost-in-obnasanje-na-spletu/

StaySafe.org. 10 tips to stay safe online. https://staysafe.org/10-tips-to-stay-safe-online/

mlad.si. Varna raba interneta. https://mlad.si/blog/varna-raba-interneta-mladi-in-nevarnosti-na-spletu/

Uporabljena orodja, aplikacije in programi


Refleksija dela in samovrednotenje

  • V tem projektu sem se naučila ustvariti interaktivno multimedijsko predstavitev, obnoviti preteklo znanje o slušnih posnetkih in izpopolniti znanje tudi z didaktičnega vidika. Spoznala sem program h5p Course presentation, s katerim sem izdelala različne interaktivne naloge.
  • Če bi imela več časa, bi dodala še več pomembne vsebine, ki bi bila primerna tudi za starejše generacije, tako pa sem povzela le najpomembnejše informacije. Dodala bi še kakšno vektorsko grafiko in video.
  • Največ časa sem posvetila ustvarjanju posameznega lista, saj sem želela da je pregleden in da so na njem zbrane le ključne točke. Za izdelovanje predstavitve sem si vzela čas še naslednji dan, a je seja potekla, zato sem izgubila na pol izdelano predstavitev. Naučila sem se, da je treba pritisniti gumb Create in nato, po potrebi, urejati naprej.
  • Menim, da projektna naloga ustreza kriterijem ocenjevanja, sej sem natančno sledila navodilom in nasvetom na vajah pri predmetu IKT. Multimedijska predstavitev je obogatena s slikami, konkretnimi primeri, zvočnimi posnetki in s pestrimi nalogami. V objavo sem dodala ustrezne licence, vire, kategorije in oznake.
  • Znanje bom lahko v bodočem poklicu uporabila za zanimive predstavitve težjih vsebin, pri delu na daljavo in za domače naloge, s katerimi bodo učenci utrdili in preverili svoje znanje.
  • Pri projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje nalog, ki bodo najbolj učinkovite za zapomnitev vsebine, najmanj pa načrtovanje in snemanje vsebine o varnosti na spletu.
  • V definiciji projekta ne bi spreminjala ničesar, saj smo prek njega obnovili preteklo znanje in spoznali novo didaktično metodo, ki jo lahko uporabimo pri pouku.

Avtor: Ajda Kajdiž

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 25. 6. 2022

(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost