INTERAKTIVNA PREDSTAVITEV
Za 3. projektno nalogo sem ustvarila interaktivno predstavitev na temo spletnega bontona.
Slike sem ustvarila s pomočjo aplikacije Canva, GIF sem ustvarila v aplikaciji PhotoScapeX, zvočni posnetek pa z aplikacijo Voice Memos.
Interaktivna predstavitev by NS is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
OPIS PREDSTAVITVE, NAMEN IN CILJ
Predstavitev je ustvarjena za učence prvega in drugega ocenjevalnega obdobja, z namenom, da spoznajo oziroma osvežijo znanje o spletnem bontonu. V predstavitev so dodani teoretični podatki, poleg njih pa interaktivne vaje za utrjevanje znanja.
Cilj predstavitve je ponovitev in zapomnitev pravil spletnega bontona. S tem bi učence spodbudili k spoštljivemu, prijaznemu in primernemu vedenju na spletu.
Interaktivna predstavitev by NS is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
VIRI
Spletni in mobilni bonton. (b. d.) https://safe.si/napotek/spletni-in-mobilni-bonton
Pa veš, kaj pomeni spletni bonton? (b. d.)
http://osmiklavz.splet.arnes.si/files/2019/08/Bonton_varnost_na_spletu_4.-5.razred.pdf
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
Prvič sem uporabljala ta orodja, zato mi je bilo to novo in sem se naučila izdelovati interkativne predstavitve, ki se mi zdijo zelo uporabne in zanimive.
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Če bi imela več časa, bi sestavila boljše in bolj zanimive naloge.
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem porabila za ustvarjanje nalog, tudi zato, ker sem imela tehnične težave in sem zaradi tega porabila še več časa, kot bi ga sicer.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Svoje delo ocenjujem kriteriju primerno, res pa je, da mi je malo zmanjkalo časa in bi se drugače bolj potrudila.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Pridobljeno znanje bom lahko uporabila za izdelovanje zanimivih seminarskih nalog in kasneje za predstavitve v razredu. Zdi se mi, da bi bil tak tip poučevanja otrokom zelo zanimiv in koristen.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo to, da sem se naučila nekaj zelo uporabnega. Najmanj ljuba se mi je zdela tema, ker nisem našla dovolj različnih informacij.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Spremenila bi temo, da bi bila bolj zanimiva.