KREIRAM SPLET
KDO SEM JAZ?
Sem Nika Levičnik in prihajam iz Trzina. Vrtec in osnovno šolo sem obiskovala v domačem kraju, v srednjo šolo pa sem hodila na Gimnazijo Šiška v Ljubljani. bila sem v športnem razredu, saj sem oziroma še vedno treniram atletiko že 10 let. Na gimnaziji sem spoznala tudi svojo najboljšo prijateljico Majo, s katero preživim večino prostega časa. Še raje kot v šolo sva med urami fizike hodile na kavice, in to je tisti del srednje šole, ki bo za vedno ostal v spominu. Za nadaljnje šolanje na Pedagoški fakulteti sem se odločila, ker imam majhnega bratca s katerim rada preživljam prosti čas in se vedno nekaj novega naučim. Skupaj rada razstavljava elektronske naprave in moram priznati, da tamali obvlada vse. Imam še enega starejšega brata, s katerim rada skupaj hodiva v hribe na planinske čaje in gobovo juho. moj zvesti sopotnik pri vseh podvigih pa je moj pes Ty, star 8 let, ki je ves čas ob meni in mi dela družbo, tako da mi nikoli ni dolgčas. S Tyom in mlajšim bratcem se radi igramo s frizbijem in ostalimi pasjimi igračami.
kuža Ty by NikaL is licensed under CC BY-SA 4.0
UPORABA IKT TEHNOLOGIJE
V današnjem času se s tehnologijo srečamo na vsakem koraku. Kot na primer sedaj so nekje le še jedilniki za skenirati in je tehnologija popolnoma izrinila papir iz vsakdanje uporabe. Prav tako je možno, da imaš plačilno ali katerokoli drugo kartico kar na telefonu in s seboj ne potrebuješ nositi 10 kartic ampak le mobilni telefon. Jaz uporabljam sedaj kar kartice na telefonu, edina slabost je če ima telefon prazno baterijo, potem si s sodobno tehnologijo ne moraš pomagati. Telefon uporabljam tudi za surfanje po spletu, za nakupovanje oblačil preko spleta, za komuniciranje z ostalim svetom in še marsikaj. Dnevno telefon uporabljam približno 4 ure. Nekoliko manj uporabljam prenosni računalnik, saj ga uporabljam le kadar moram kaj narediti za šolo ali pa če gledam kakšno serijo. Med časom korone se je moja uporaba računalnika bistveno povečala saj sem sledila pouku preko aplikacije Zoom.
UPORABA IKT TEHNOLOGIJE V BODOČEM POKLICU
Ker se tehnologija vedno bolj vključuje v vsakdanje življenje in je v veliko pomoč pri vsakdanjih opravilih je smiselno, da s tehnologijo čim preje seznanimo tudi otroke. Ko bom učiteljica se mi zdi smiselno, da otroke počasi postopoma navajam na tehnologijo. V pouk bom vključila kakšne interaktivne videoposnetke, da bodo pouk dodatno popestrili in otrokom predstavila dodatno možnost razlage, preko poučnih videov, če bo to le mogoče. Pouk bom popestrila tudi z powerpoint predstavitvami , pouk obogatila s slikovnim gradivom iz spleta, ter jim s tem omogočila da vidijo nekatere stvari, ki drugače ne bi bile dostopne. Prav tako bom otroke navadila na pouk na daljavo preko računalnikov če bo to potrebna in jim omogočila čimbolj kakovostno razlago in osvajanje novih znanj s pomočjo tehnologije, ne da bo bilo to preveč stresno za njih in njihove starše. zato se mi zdi pomembno, da tehnologijo čim bolj zgodaj uvedemo v vsakdan, saj bo tehnologije vedno več. Prav tako je sedaj že redovalnica na računalniku in ne več v pisni obliki, tako da bo potrebno starše dobro seznaniti kako se to uporablja, da bo komunikacija med mano in starši potekala čim bolj nemoteno.
Ker bom po poklicu učiteljica, od katere se pričakuje, da zna in ve vse se bom potrudila, da bom čim bolj na tekočem s tehnologijo in njenimi novostmi in tako v razred prinesem nekaj boljšega, kakovostnejšega. za to da bom na tekočem se bom potrudila obiskovati seminarje povezane na to temo, ter sledila mojim sodelavcem, ki bodo imeli boljše znanje na to temo.
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
Med pisanjem prve projektne naloge mi je dalo misliti, kako močno je tehnologija vpletena v naš vsakdan in predvsem kakšen doprinos ima v našem šolskem sistemu, v katerega bom velik del vključena tudi sama.
V prvi projekt sem se zelo poglobila in si vzela čas, tako da se mi zdi, da sem vse točke dobro zajela in podala glavne stvari. Največ časa mi je vzel razmislek o tem kako bom IKT uporabljala v vsakdanjem življenju v učiteljskem poklicu, saj se mi zdi da bo tehnologije v mojem poklicu vedno več. To se je dokazalo že sedaj v korona času, ko je večji del šolanja potekal na daljavo s pomočjo računalnikov. Tudi med prakso sem opazovala in videla koliko stvari v povezavi s šolo sedaj poteka na računalniku.
Svoje delo bi ocenila z dobro oceno, saj sem v u napisala in dodala vse kar je od mene zahtevalo in sem se za nalogo res poglobila in dobro premislila o vsem napisanem. Vključila sem tudi nekaj povezav, ki sem jih do sedaj uporabljala.
Znanje, katerega sem dobila pri pouku IKT-ja in med izdelovanjem projektnih nalog mi bo v veliko pomoč, tako vsak dan za lastno uporabo, kot tudi za namene šole.
Pri projektu mi je bilo všeč, da sem lahko napisala svoj pogled na rabo tehnologije in sem hkrati ugotovila, da me spremlja veliko več kot sem mislila, da je prisotna v mojem življenju. Všeč mi je da imamo neko nalogo, ki pa je edinstvena od vsakega posebej, saj ima vsak različen pogled in stik z rabo ITK. Najmanj mi je bilo všeč pisanje dela o dosedanji rabi IKT saj sm se sprva težko spomnila, kje vse jo uporabljam, potem pa sem se začela zavedati kako zelo me spremlja vsakdan.
V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar.
IME IN PRIIMEK AVTORJA: NikaL
IME IN PRIIMEK MENTORJA: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
ŠTUDIJSKA SMER, PREDMET IN LETNIK ŠTUDIJA: Razredni pouk, IKT v izobraževanju, 1. letnik
PRIPADNOST UNIVERZI IN ČLANICI: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
DATUM NASTANKA: 13. 8. 2022