To sem jaz!

Jutranja svetloba skozi oblake posije,

me predrami

v megleno odejo me zavije.

Zaspano si pomanem oči ,

vstanem, na uro pogledam

in že se mi mudi.

Avtobus me odpelje v mesto,

blizu a hkrati daleč

in vidim samo še bloke in sivo cesto.

Tu me čakajo novi izzivi,

težki, lahki,

dolgočasni, zanimivi.

Popoldne se hitro primaje,

nastopi ” prosti čas”,

igralske, impro ali pevske vaje.

Zdaj ura že pozno bije,

spet avtobus,

ki pelje me stran od te norije.

Doma vzamem si čas zase,

grem na sprehod,

občudujem travnate jase.

Mrak spušča se nad močvirske vode,

v nebo uprte oči,

kot vsak večer opazujejo meni najljubše sončne zahode.

sončni zahod by Bliščka is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

IKT je velik del mojega vsakodnevnega življenja. Računalnik že od osnovne šole naprej uporabljam za pripravo seminarskih nalog in predstavitev, pri čemer podatke in slikovno gradivo najdem z brskanjem po spletu. Ker imam zelo slabo orientacijo, velikokrat na telefonu uporabljam aplikacijo Google maps. Prav tako uporabljam razna socialna omrežja za komunikacijo s prijatelji, izobraževanje in zabavo. V prostem času pa prek različnih aplikacij poslušam glasbo in gledam video vsebine. IKT pa ima zame največjo vlogo s tem ko mi prek aplikacij omogoča komunikacijo z vrstniki.

Čeprav se z informacijsko- komunikacijsko tehnologijo srečujem že celo življenje, nikoli nisem bila o njej zares ozaveščena pred vstopom na fakulteto. Za to se mi zdi zelo pomembno, da bom kot bodoča učiteljica to spremenila. Želim si, da bi moji učenci bili ozaveščeni o varnosti na spletu, kako lahko varujejo svoje podatke in pravice ter ne kršijo pravic drugih. Že najmlajši so in bodo vedno bolj z nadaljnjim razvojem tehnologije izpostavljeni prednostim in slabostim IKT-ja. Zato se bom po najboljših močeh potrudila, da jih naučim varne uporabe tehnoloških sredstev.

S tem projektom sem se naučila objavljati na spletu. Naučila sem se zavarovati in skriti svojo identiteto, napisati in urediti prispevek ter mu dodati ustrezne oznake in kategorije. Prav tako sem se naučila veliko o avtorskih pravicah, kar se tiče fotografij, kaj pomenijo določene licenčne oznake, kako jih upoštevati in kako jih določiti za svoja avtorska dela. Če bi imela več časa, bi se bolj poglobila v to kje sem v preteklosti uporabljala IKT, tako da bi lahko navedla še bolj natančne primere. Največ časa sem posvetila pisanju poezija, s katero sem se predstavila. S svojim delom sem zadovoljna, vendar vem, da bi ga lahko še izboljšala in kasneje, ko bom pridobila več znanja dodala bolj natančen opis mojih ciljev za uporabo IKT v poklicu. V času študija mi bo pridobljeno znanje pomagalo predvsem pri nadaljnji uporabi fotografij v seminarskih nalogah in predstavitvah, saj se do sedaj nisem zavedala, kdaj kršim avtorske pravice in kako lahko pravilno uporabljam spletne vire. Pri projektu mi je bilo najljubše spoznavati licence in jih tudi ustvarjati, težko pa mi je bilo pisati o IKT izkušnjah, saj se še ne zavedam čisto, kaj vse to zajema. Projekta in načina kako je sestavljen ne bi spreminjala in sem z njim zadovoljna.

(Skupno 13 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost