Bi znali oceniti zaupanja vredno spletno trgovino?

Spodaj se lahko preizkusite v reševanju interaktivnega videoposnetka. Vsebuje štiri naloge, njegov namen pa je, da se moramo vedno prepričati, preden vpišemo podatke bančne kartice v (neznano) spletno stran. Videoposnetek je namenjen vsem, tako mlajši kot starejši publiki, saj dandanes opravljamo nakupe prek spleta različne generacije. Upam, da se boste kaj novega naučili in naslednjič dvakrat premislili, preden boste kupili čevlje preko spletne trgovine.

Pasti spletnega nakupovanja by gepard10 is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Uporabljena orodja

Za urejanje določenih kadrov sem uporabil spletno stran Canva.

Zvok sem dobil na spletni stran Pixabay.

Video sem zmontiral v programu Wondershare Filmora.

Interaktivni videoposnetek sem ustvaril z odprtokodnim orodjem za ustvarjanje interaktivnih vsebin – H5P.

Refleksija in samovrednotenje

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Naučil sem se, kako posneti dober video, kakšna mora biti pozicija kamere ipd. Tudi nekaj novih stvari sem izvedel, ko sem urejal videoposnetek v programu. Prav tako sem se naučil izdelati interaktivni video s pomočjo H5P.

  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Verjetno bi najprej malenkost spremenil video, potem pa dodal še bolj različna in zanimivejša vprašanja, aktivnosti ipd.

  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetil snemanju videa in kasneje seveda montaži, saj zahteva nekaj več dela, da se video, besedilo in zvok ujemajo. Sestavljanje vprašanj in nalog mi je vzela malenkost manj časa.

  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da sem svoje delo kar dobro opravil. V videoposnetek sem vključil različne kadre, videoposnetke zaslona, izdelke iz Canve … Tudi za sestavo interaktivnega videa sem se potrudil po svojih najboljših močeh.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Z učenci bi lahko posneli kakšen krajši videoposnetek in ga uredili. Najlažje tako, da bi mu dodali le glasbo, mogoče tudi začetno in končno špico. Sicer bi pa lahko na tak način tudi učencem sestavil kakšno podobno interaktivno nalogo. Gre tudi za dober način ponovitve znanja ob koncu predstavitve.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubša mi je bila montaža in kasneje sestavljanje aktivnosti, najmanj pa določevanje minutaže pri nalogah, saj sem moral paziti, da se aktivnost ne prikaže ne predolgo in ne prekratko. V pomoč mi je bilo, da imamo možnost, da lahko samodejno zaustavimo video.

  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Projekt kot tak mi je bil odličen, veliko novega smo se naučili. Sam ne bi spremenil ničesar, tudi navodila so jasno podana, kako posneti zanimiv in dober posnetek ter kasneje kako iz tega narediti interaktivnega.

(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost