Kako ustvariti anketo v Arnes 1ki

Pripravila sem interaktivni videoposnetek na temo ustvarjanja novih digitalnih vsebin. Cilj tega videa je, da se otroci naučijo izdelati enostavnih anket v Arnes 1ki.

Najprej sem naredila posnetke, jih naložila v Canvo in dodala zvočne vsebine. Ko je bil video končan je bil čas za objavo v Arnes Video. Nato sem ga s h5p vtičnikom oblikovala v interaktivni video.

Kako ustvariti anketo v Arnes 1ki © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Refleksija in samovrednotenje

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

V tem projektu sem se naučil/a, kako zlepiti video skupaj v Canvi ter dodati elemente, kot so zvok, slika, prva stran in glasba. Nato smo video naložili v Arnes Video in ga preoblikovali v interaktivni video s pomočjo orodja H5P. Sliši se dokaj enostavno, a sem potrebovala veliko časa in domiselnosti.


Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Ker je bil glaven del mojega ustvarjanja screen record je težko stvari spreminjati, razen če delaš vse od začetka. Zato je v videu možno videti površnost. Tudi govor oz. navodila bi ponekod spremenila.


Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetil/a zlepiti video skupaj v Canvi. To je zahtevalo skrbno izbiro prizorov, urejanje in sinhronizacijo zvoka ter dodajanje glasbe. Ta del je bil pomemben, saj je bil osnova za nadaljnje delo.


Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Glede na dane kriterije ocenjevanja ocenjujem svoje delo kot uspešno. Video smo uspešno združili v Canvi, dodali ustrezne elemente in ga pretvorili v interaktivni video v Arnes Video z uporabo orodja H5P.


Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?


Pridobljeno znanje bom lahko uporabil/a med študijem in tudi na svoji poklicni poti kot učitelj/učiteljica razrednega pouka. Interaktivni videi so lahko koristno orodje pri poučevanju in spodbujanju učenja ter omogočajo interakcijo med učiteljem in učenci na daljavo.


Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?


Najljubše mi je bilo ustvarjanje interaktivnega videa in dodajanje elementov, ki so ga naredili zanimivega in privlačnega za učence. Najmanj mi je bilo všeč, da imam razstarel računalnik, ki me ne uboga.


Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Menim, da bi bilo koristno, če bi pri predmetu IKT imeli več ur namenjenih kliničnim vajam, da bi projektne naloge v večji meri delali na faksu. Zagotovo bi bili rezultati bolj dovršeni.

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Naučila sem se kako narediti interaktivni video z vsemi pomembnimi komponentami.

(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost