INTERAKTIVNO UČNO GRADIVO

Pri zadnji projektni nalogi smo morali narediti 3 različne vrste interaktivnih nalog. Pri tem smo mmorali uporabiti orodje H5P in enega po svoji izbiri. Za drugo potrebno orodje sem izbrala Quizizz in tu naredila eno enako nalogo za primerjavo. Kot pomožno orodje sem uporabila Canvo, saj sem v njej že velikokrat delala in se mi zdi od vseh, ki smo jih uporabljali še ‘najbolj prijazna’ uporabnikom, oziroma še najmanj zakomplicirana. Uporabila sem jo, da sem pri križanki ustvarila ozadje in za slikice pri nalogi kjer povežeš besede s slikami, saj sem z njo sploh ustvarila ‘kartice’ za povezat.

Interaktivna gradiva, ki sem jih ustvarila so: križanka, naloga poveži besede s slikami (ta je z obema orodjema) in najdi besede. Vsa tri gradiva so na temo varnost na spletu, ki sem jo izbrala na začetku semestra.

KRIŽANKA:

križanka by kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

POVEŽI SLIKE Z BESEDAMI:

poveži slike z besedami by kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

NAJDI BESEDE:

najdi besede by kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

NALOGA NA QUIZIZZ:

https://quizizz.com/embed/quiz/6470d3ccff285d001d1fe5e9

quizizz by kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Tako Quizizz kot H5P se mi zdita obe zelo uporabni orodji. Osebno mi je ljubši H5P, saj je več možnosti in manj omejitev. Zdita se mi zelo obvladljivi in ko ju enkrat znaš uporabljati tudi časovno ni tako zelo zamudno. Pri H5p pa je bolje to, da lahko z njem delaš interaktivne naloge, česar pa v Canvi žal ni možno. Pri obeh je potrebno vse slike, ki jih želiš vključiti prej narediti v drugem programu, kar je pomenkljivost programa. Za primerjavo sem naredila interaktivno nalogo še z orodjem Quizizz. Pri tem orodju me je zmotilo, da ni nič prevedeno v slovenščino in čeprav ta naloga ni niti pri H5P, so tam vsaj začeli prevajati stvari, da je le to lažje uporabno. Najprej sem želela narediti enako nalogo kot v H5P, da bi med sabo primerjala pripravo an++enake naloge z dvema orodjema. Tu me je zmotilo tudi to, da sem imela pri nalogi omejeno število parov le na 5. To mi je pri H5P veliko bolj všeč, saj tam ni tako malo možnosti. Ko sem nalogo želela vdelati v stran, sem ugotovila, da tega tipa naloge ni možno deliti, razen če dosto plačaš, kar je velika pomankljivost. Pri H5P se mi zdi moteče le to, da so povsod potrebna vnašanja licenc, saj je to samo po sebi zelo zamudno delo. H5P ima za vsako stvar tudi krajša navodila kar ti pri izdelavi nalog delo lahko zelo olajša. Pozitivno pri tem orodju je tudi to, da je mogoče ustvariti veliko različnih nalog brez plačila, medtem ko je, kot sem omenila pri Quizizzu ta nabor zelo omejen oziroma se poveča šele ko plačaš.

Obe orodji se mi zdita izredno uporabni v učiteljskem poklicu, saj so interaktivne naloge več kot dobrodošle v razredu. H5P pa se mi zdi nekoliko boljši za individualno delo od doma ali pa ponavljanje že predelane snovi. To se mi zdi uporabneje kot delo preko spletne učilnice, saj lahko ustvariš zelo raznolike in poučne naloge. Pri tem zelo pripomore to, da ti kot učitelj lahko vidiš rezultate, otroci pa takoj dobijo povratne informacije. Quizizz bi prej uporabila v razredu kot popestritev in ne kot domače delo, saj H5P omogoča povratne informacije, namige in podobno. Pri Quizizzu mi je bolj odgovarjalo to, da ni bilo potrebno vstavljanje liccenc, saj mi je to porabilo kar nekaj časa. Če bi se odločala za eno od orodij, bi se odločila za H5P.

VIRI:

Vse kar sem pri projektni nalogi naredila, je bila moja zamisel in nisem nikjer črpala vsebinskih virov.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se izdelave interaktivnih nalog oziroma poučnih iger.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Bolj bi se poglobila v to kaj mi posamezna orodja poujajo in več eksperimentirala z njimi. Poskusila bi tudi več različnih orodij.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Zdi se mi, da ko enkrat dobiš idejo in veš vsaj približno kaj je potrebno narediti, da prideš do želenega rezultata delo hitro steče, ko pa se še iščeš pa je precej zamudno. Mogoče so ena od bolj zamudnih stvari licence, saj jih moraš pri H5P dodati za čisto vsako stvar posebaj.
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Zdi se mi, da sem delo opravila dobro, saj sem se za vse potrudila. Sama sem zadovoljna s svojimi rezultati in zdi se mi, da sem naredila vse kar je bilo potrebno.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Svoje znanje bom definitivno uporabila v učilnici, in sicer verjetno kot delo od doma, domače naloge, preverjanje znanja na zabavnejši način in za reševanje, če nekoga ni v šolo.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Pri projektu mi je bilo najljubše to, da sem se naučila delati interaktivne naloge, najmanj všeč pa mi je bilo to, da je bilo potrebno vstavljanje licencpri vsaki stvari posebaj v H5P.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Projekt se mi zdi zelo dobro zasnovan, saj smo bili primorani tudi sami malo poskusiti obvladati druga orodja in ne delati le po natančnih navodilih profesorice.
(Skupno 3 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost