Interaktivno učno gradivo
Varnost na spletu je zelo pomembna tema, ki jo moramo čimbolj zgodaj predstaviti otrokom. Menim, da je eden od najboljših načinov za to prav interaktivno gradivo, saj da otroku možnost sodelovanja v procesu učenja. Uporablja se lahko v različnih etapah učenja; obravnava nove snovi, vadenje, urjenje in celo preverjanje znanja.
Z orodjem H5P sem ustvarila učno gradivo na temo klepetanja po internetu (v klepetalnicah, na družabnih omrežjih…).
interaktivno gradivo by tejkla is licensed under CC BY-NC 4.0
Z orodjem Quizlet sem pripravila nabor kartic s pojmi in definicijami, povezanimi s spletom in spletno varnostjo. Nahaja se na spodnjem linku.
https://quizlet.com/_dbwjkn?x=1jqt&i=55fdznZ orodjem kahoot sem pripravila kviz, na temo gesel. Nahaja se na spodnjem linku.
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=8cfc5039-5380-4f65-9219-242d556f10b1Prednosti in slabosti
H5P, prednosti:
- enostavno za uporabo
- raznoliki načini ustvarjanja gradiva
- več vrst nalog
- možnost kratke kode, za vdelavo v stran
- možnost dodajanja slik
H5P, slabosti:
- zdelo se mi je nepregledno, z določenimi tipi nalog sem težko ugotovila, kako jih ustvariti
- izgled je zelo preprost in minimalističen (lahko velja za prednost ali slabost)
Quizzlet, prednosti:
- preglednost
- enostavno za uporabo
- možnost dodajanja slik
- ena naloga je lahko izvedena v različnih oblikah (spomin, flash cards ipd.)
- možnost vdelave v stran
Quizzlet, slabosti:
- plačljivo, brez premium računa niso na voljo vse funkcije
Kahoot, prednosti:
- različni tipi vprašanj
- super za učilnice; večje število učencev, igrajo eden proti drugemu
- barvito in otrokom zanimivo
- možnost dodajanja slik
- enostavna uporaba
Kahoot, slabosti:
- enako kot Quizzlet, za zastonj uporabo je del nalog, ki so na voljo, močno omejen
- ni možnosti vdelovanja v stran
Menim, da so vsa orodja primerna za uporabo pri izdelovanju interaktivnih gradiv, vendar za različne namene. H5P je poln različnih tipov nalog, z njim lahko uvajamo novo snov, ali ponavljamo. Kahoot recimo pa se mi zdi bolj primeren za ponavljanje in pa preverjanje predznanja.
Moja najljubša funkcija Kahoota je možnost, da otroci tekmujejo drug proti drugem- iz lastnih izkušenj vem, da je to največja motivacija 🙂