ZAŠČITA ZASEBNOSTI NA SPLETU
Družabna omrežja nam danes omogočajo, da objavljamo podatke o sebi, sporočamo drugim, kaj nas veseli, kaj delamo, kje se nahajamo, … Objavljamo lahko fotografije, videoposnetke, komentiramo in brskamo po spletu. Praktično nobena spletna aktivnost ne omogoča popolne zasebnosti. Zaradi vseh teh možnosti je pomembno, da poskrbimo za svojo zasebnost, saj se lahko zgodi, da bodo vsi ti podatki dosegli širšo občinstvo, kot bi si mi želeli.
V interaktivnem videoposnetku bom povedala, kaj vse se nam lahko zgodi, če smo na spletu nepazljivi. Posebej bom poudarila tudi, česa na družabnem omrežju ne smeš NIKOLI objaviti. Na koncu pa bom podala še nekaj koristnih nasvetov in ukrepov za zaščito zasebnosti in varnejšo rabo spleta in družabnih omrežij. Namen mojega interaktivnega videoposnetka je izobraziti čimveč ljudi o zasebnosti na spletu, saj dandanes praktično vsi uporabljamo splet, a o tem vemo zelo malo. Ciljna publika so predvsem otroci in mladostniki ter starejši, ki imajo o tem najmanj informacij in so najbolj izpostavljeni. Cilj tega interaktivnega videoposnetka je na zabaven način naučiti se veliko novega o zasebnosti na spletu.
ZAŠČITA ZASEBNOSTI NA SPLETU © 2023 by Pikapolonica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
VIRI
Za snemanje zvoka sem uporabila Vocaroo.
Za obdelavo zvoka mi je bila v pomoč Audacity
Za izdelavo videoposnetka sem si pomagal z Canvo.
Videoposnetek sem uredila s Shotcutom.
Po objavi videoposnetka v Arnesvideo pa sem naredila še interaktivni video.
SAMOREFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem se naučila veliko novega, saj se še nikoli prej nisem izdelovala interaktivnega videoposnetka. Srečala sem se z novim programom Shotcut, kasneje pa sem se morala naučiti uporabiti tudi H5P Content.
Menim, da če bi imela več časa, ne bi spremenila ničesar, saj sem z objavo zadovoljna. Mogoče bi se bolj posvetila postavljanju vprašanj.
Največ časa sem posvetila Snemanju videoposnetka, saj sem si najprej morala izbrati vsebino, nato pa oblikovati besedilo, vse to posneti z zvokom in naredi še posnetek. Nekaj časa mi je vzelo tudi izbiranje vprašanj.
Glede na dan kriterij ocenjevanja svoje delo ocenjujem kot dobro, saj menim, da sem izpolnila vse zadane kriterije.
Pridobljeno znanje mi bo tekom študija in v učiteljskem poklicu zelo koristilo. Pri študiju bom pridobljeno znanje lahko uporabila pri izdelovanju interaktivnih videoposnetkov za kakšne predstavitve. Pri poučevanju pa bom lahko naučeno izkoristila pri ponavljanju snovi prejšnje ure, domači nalogi, ipd., saj bodo otroci preko interaktivnega videoposnetka snov ponovili, hkrati pa si jo bodo lahko še enkrat predvajali.
Pri projektu mi je bilo najljubše, da smo šli pri kliničnih vajah postopno čez pripomočke programa in to lahko tudi preizkusili na vajah. Pri vsebini projektne naloge pa mi je bilo najbolj všeč oblikovanje videoposnetka, saj smo lahko dodajali svoje ideje. Najmanj mi je bilo všeč shranjevanje posnetka na Arnes video, saj je to zelo zamudno delo.
V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj menim, da je projekt zelo dobro zastavljen in mislim, da smo študentje na tem projektu pridobili veliko novega in uporabnega znanja, tako za študij kot tudi za bodoči poklic.