Na kmetiji je lepo – fotografski material
Zdi se mi, da ima digitalna tehnologija za bodočega učitelja razrednega pouka zelo velik pomen.
V današnjem svetu je digitalna tehnologija že zelo razvita in lahko učencem zelo pomaga pri učenju. Verjamem pa tudi, da to ni edini način učenja s katerim spoznavamo učence.
Na razredni stopnji se mi zdi predvsem pomembno, da se otroke o uporabi digitalne tehnologije dobro poduči. Predvsem je pomembno, da se jim ozavesti, kaj je digitalni odtis in kaj to pomeni za njihovo prihodnost. Pomembno je, da se zavedajo, kaj je osebni profil in kako ga ustvarjajo. S tem je povezana tudi digitalna identiteta. Vse to pa je povezano z varnostjo in zasebnostjo na internetu, kar je zelo pomembno ozavestiti že pri mlajših učencih.
Z uporabo digitalne tehnologije lahko popestrimo pouk kot je npr. uporaba interaktivne učne vsebine, omogočamo učenje na daljavo in učence naučimo uporabljati in izbirati spletne vire.
Kmetija je v 3. razredu obravnavana pri predmetu spoznavanje okolja.
Učni cilji:
- Spoznajo življenje in delo na kmetiji po letnih časih
Zdi se mi, da je s tem zelo povezano tudi poznavanje živali, ki bivajo na kmetiji.
Bik by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Krave v hlevu by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Dva telička by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Petelin by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Kokoš by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
dve kokoši by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
kokoši by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Gosi by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Gos by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Gos, ki vali jajca by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Skupina gosi by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Zajec by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Konj by Ninamalina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Refleksija
Na novo sem se naučila. kako ustvarjati kvalitetne fotografije in kako jih ustrezno urediti. Če bi imela več časa bi se še bolj potrudila pri zajemanju fotografij in sicer bi se bolj poglobila v kompozicijo in urejanje fotografij. Največ časa sem posvetila izdelovanju licenc, saj mi je bilo to popolnoma novo in sem se morala vsega naučit na novo. Hitro sem sicer ugotovila, da ni tako težko, ampak vseeno je bil to zame najtežji del. Svoje delo bi dobro ocenila, saj se mi zdi, da sem glede na podane kriterije upoštevala vse, in ustrezno navedla vire ter licence. Vse kar je bilo zahtevano, da je v objavi, sem upoštevala. Tudi besedilo v objavi se mi zdi ustrezno in s tem povezana vsebinska ustreznost. Tekom študija in na svoji poklicni poti bom najverjetneje uporabila znanje zajemanja fotografij in ustvarjanje licence. Najljubše pri ostvarjanju te objave mi je bilo urejati fotografije, namanj ljubo pa ustvarjati licence, saj tega nisem znala. Glede projekta ne bi spremenila nič, saj se mi zdi vse ustrezno.
Uporabljene povezave:
- Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. (2011). Učni načrt za spoznavanje okolja.
- Creative Commons – license chooser
- Arnes splet
- PhotoScape X