Prikaz postopka sajenja, kaljenja in rasti fižola v lončku-fotografski material

POMEN DIGITALNE TEHNOLOGIJE ZA BODOČEGA UČITELJA RAZREDNEGA POUKA:

Smo nenehno obdani s tehnologijo, zato je ključno, da kot učitelji razvijamo digitalne kompetence za boljše poučevanje. Šole se bodo modernizirale, zato se moramo prilagoditi. Morda bodo učenci v prihodnosti uporabljali samo tablice, tradicionalni zvezki in učbeniki pa bodo stvar preteklosti.

Tehnologija ima veliko prednosti, ki jih lahko izkoristimo. Z digitalnimi gradivi lahko pritegnemo pozornost učencev in olajšamo njihovo učenje. Spletne učilnice omogočajo dostop do gradiv kjerkoli in kadarkoli. Interaktivne igre in kvizi pa so bolj zanimivi kot klasični učbeniki.

Menim, da je učence treba postopoma navajati na uporabo tehnologije, saj je ta prihodnost vseh generacij.

2. razred, živa bitja, spoznavanje okolja: Učenci znajo s poskusi ugotoviti, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev in podtaknjencev. Znajo dokazati, da rastline potrebujejo za življenje zlasti zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo. Razumejo, da rastline gojimo za hrano (polje in vrt) in da za pridelavo potrebujemo orodja in stroje.

3. razred, živa bitja, spoznavanje okolja: Znajo utemeljiti, zakaj rastline bolj kot druga živa bitja za življenje potrebujejo tudi svetlobo in vodo z rudninskimi snovmi.

2. in 3. razred, okoljska vzgoja, spoznavanje okolja: Vedo, da so spremembe v okolju včasih za živali ali rastline ugodne, včasih pa škodljive, lahko pa so za nekatere ugodne in za druge škodljive.

Standardi znanja, živa bitja: Učenec ve, da so rastline in živali živa bitja in da živa bitja rastejo, se razmnožujejo in umrejo. Ve, da se živa bitja po smrti razgradijo.

Uresničitev ciljev predmeta, spoznavanje okolja: Učenci skrbijo za živa bitja v razredu (fižol).

Mr. Bean and his family” by he_boden is licensed under CC BY-NC 2.0 .

Pixabay license

Prikaz postopka sajenja, kaljenja in rasti fižola v lončku-fotografski material by Isabella is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Pixabay license

Pixabay license

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

Projektna naloga mi je predstavljala velik izziv, saj se do sedaj še nikoli nisem srečala z ustvarjanjem spletne objave. Na začetku sem se morala naučiti, kako to spletno mesto deluje, potem pa je kreiranje objave postalo malo lažje. Naučila sem se, kako objavo ter različne elemente označiti s primernimi licencami, kako izbrati ustrezne kategorije in oznake in kako ustvariti primerne fotografije ter jih urediti s pomočjo Photoscape X. Naučila sem se tudi ločevanja med slikami katere so avtorsko zaščitene in tiste, ki lahko uporabim v svoji projektni nalogi. Mislim, da mi bo pridobljeno znanje koristilo tudi pri nadaljni študijski in poklicni poti.

POVEZAVE IN APLIKACIJE UPORABLJENE V PROJEKTNI NALOGI:

Beta licence chooser

Pixabay

PhotoscapeX

Učni načrt. Program osnovna šola. Spoznavanje okolja. (2011). Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo.

(Skupno 33 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost