Varno s kolesom – fotografije

5. razred

Kolesarski izpit

Cilj: varna vožnja po javnih prometnih površinah, prepoznavanje prometnih znakov in upoštevanje le-teh.

Otroci obožujejo vožnjo s kolesom, saj jim poleg premikanja od točke A do točke B predstavlja tudi del otroške igre.

Kolo je prvo prevozno sredstvo, ki ga otrok lahko vozi sam in to mu omogoča, da se počuti bolj samostojnega.

Ker pa so tudi kolesarji udeleženci prometa, je potrebno, da tudi otroci poznajo prometne znake ter pravila.

Naučili se bomo nekaj glavnih smernic za varno vožnjo s kolesom v prometu.

Najprej si zapomnimo, da mora biti na naši glavi vedno čelada! Tudi v primeru, ko je naša pot s kolesom kratka.

Slika je pridobljena s Pixabay licenco.

Ena pomembnejših stvari je tudi, da vemo, kdaj se moramo popolnoma ustaviti in počakati na prosto pot.

Sliki prikazujeta rdečo luč na semaforju in stop znak.

Sliki kolesarja, ko čaka na prehodu za pešče pri rdeči luči (leva slika) in se odpelje pri zeleni luči (desna slika).

Upoštevanje semaforja by Piuc is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Kolesarske poti so označene z znakom kolesa, puščica pa prikazuje smer vožnje (leva slika) in včasih so tudi dvosmerne (desna slika) – v tem primeru se vozimo po desni progi.

Kolesarske steze by Piuc is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Pomembno je, da se vedno držimo kolesarske steze, saj tako ne varujemo le sebe temveč tudi druge udeležence prometa (pešči, vozniki).

Vožnja po kolesarski stezi by Piuc is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Mogoče veste kaj pomeni takšna oznaka? Pomeni, da imate vi kot kolesar prednost, vseeno pa bodite pozorni na mimoidoče pešce.

Kolesarske steze by Piuc is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Moj pogled na pomen digitalne tehnologije za učitelje

Otroci so zelo radovedni in kakršnakoli sprememba oziroma drugačen način poučevanja s strani učitelja je pri njih zelo dobrodošel. Menim, da lahko s pravilno in osmišljeno rabo tehnologije v razredu naredim pozitiven vpliv. Predvsem vidim prednost v tem, da izboljšamo in popestrimo interakcije z učenci in ostajamo inovativni.

Samorefleksija

Vse kar sem se naučila v tem projektu je bilo zame novo, saj nikoli nisem zares “ustvarjala” s tehnologijo. Naučila sem se, da si je treba za take projekte vzeti kar nekaj časa, predvsem za tehnikalije (licence, citiranje, linki …). Največ časa sem porabila za urejanje slik, to pa je bil tudi moj najljubši del. Pri naslednjem projektu bi spremenila le to, da bi začela delati prej, ker verjamem, da bi tako tudi bolj uživala.

VIRI:

Za izdelavo licenc sem uporabljala beta chooser.

Slike sem urejala z PhotoscapeX.

Učni načrt – kolesarski izpit v osnovni šoli.

(Skupno 15 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost