Domača pokrajina: Kras (infografika)

Predmet: Družba

Vsebinska sklopa: Ljudje v prostoru

Razred: 4.

Učni cilji predmeta vezani na tematiko: razvijanje razumevanja o svojem naravnem okolju v času in prostoru; razvijanje raziskovalnih spretnosti in sposobnosti, ki jim ob znanjih omogočajo uspešno ravnanje v okolju

Učni cilji tematike: spoznavanje naravne značilnosti domače pokrajine (vode, prst, kamnine); domača pokrajina: lega in naravne značilnosti

ZNAČILNOSTI KRASA

Značilnosti Krasa by kafa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Značilnosti Krasa by kafa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  • Kaj sem se novega naučila v tem projektu?

Naučila sem se uporabljat spletno orodje Canva, saj sem prej zanj samo slišala. Prav tako sem prvič ustvarjala infografiko in pri tem spoznala veliko novih priporočil in bližnjic.

  • Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …

Podrobneje bi se posvetila refleksiji in samovrednotenju, saj sta zelo kratka.

  • Kateremu delu sem posvetila največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila estetskem oblikovanju infografike, ker sta bila njen izgled in funkcionalnost moja glavna skrb pri tej nalogi in ker sem imela vsebino že pripravljeno iz prejšnjega projekta.

  • Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja?

Menim, da sem nalogo dobro opravila po celotnem kriteriju, le da je refleksija nekoliko kratka.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabila tekom študija in na svoji poklicni poti?

Znanje o izdelavi infografike mi bo nedvomno prišlo prav pri izdelavi učnega gradiva, še posebej pri temah obravnavanih na poseben način, kot na primer terenska dela, kjer bi lahko povedano povzela z infografiko. Uporaba spletnega orodja Canva, pa je prav tako skoraj nepogrešljiva, saj mi bo pri izdelavi učnih gradiv, objav ipd. zelo olajšala in popestrila delo.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najbolj mi je bilo všeč raziskovanje in oblikovanje s spletnim orodje Canva, ker je bilo to zame nova stvar in zaradi same pestrosti izbir ter bližnjic. Nekoliko manj pa sem se veselila pisati refleksijo in ustvarjanja nove objave.

  • Kaj bi spremenila v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Nič. Projekt se mi je zdel ustrezno in jasno zastavljen. Nisem imela nobenih težav z razumevanjem naloge in sem bila tako v živo, kot tudi s spletnim gradivom vodena čez celoten proces izdelave.

POVEZAVE V PROJEKTNI NALOGI

VIRI

Predmetna komisija za posodabljanje učnega načrta za družbo. (2011). Program osnovna šola. Družba. Učni načrt. Sneto (13. 4. 2024) z naslova: https://www.gov.si/teme/programi-in-ucni-nacrti-v-osnovni-soli/ 

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost