Kaj potrebuje rastlina za rast?

PREDMET: spoznavanje okolja

RAZRED: 2. razred

UČNI SKLOP: živa narava

UČNI CILJI: učenci dokazujejo, da rastline potrebujejo za življenje zlasti zrak, vodo z mineralnimi snovmi in svetlobo, preizkušajo, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev

V izobraževalnem posnetku so predstavljeni pogoji, ki jih rastline potrebujejo za življenje. Prikazan je tudi preprost poskus, ki ga učenci lahko sami izvedejo doma ter rezultati poskusa. Vsebina je sicer namenjena drugošolcem, vendar se lahko ta video uporabi tudi v višjih razredih, le da se snov tam še dodatno nadgradi.

Izobraževalni video si lahko ogledate na spodnji povezavi:

Kaj potrebuje rastlina za rast? by Bananca is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

Pri ustvarjanju te projektne naloge sem se naučila ustvariti izobraževalni video s pomočjo programa Canva. V programu Canva sem sicer ustvarjala že prej, med drugim tudi 2. projektno nalogo, vendar pa sem s to nalogo nadgradila svoje znanje. Prvič pa sem se srečala s programom Audacity, v katerem sem uredila zvočne posnetke.

Če bi imela več časa bi izboljšala pretočnost videa v prvem delu, saj mi je na nekaterih delih rahlo preskakoval. Sicer pa sem s svojim delom zadovoljna, saj sem poleg novih posnetkov uporabila že prej narejene fotografije iz 1. projektne naloge. V programu CapCut sem iz njih ustvarila posnetek, ki sem ga nato vstavila v izobraževalni video.

Zagotovo sem največ časa posvetila urejanju tako zvočnih posnetkov v programu Audacity kot tudi urejanju samega videa. Če bi to že znala, bi zagotovo šlo hitreje. Vseeno sem se potrudila po svojih najboljših močeh in ustvarila izobraževalni video, ki ga bom lahko uporabila pri pouku, ko bom učence pri predmetu spoznavanje okolja v 2. razredu učila o rastlinah. Prav tako pa mi bo to znanje prišlo prav pri študiju, saj se konec koncev te vsebine učimo pri biologiji in jih je dobro vedeti. Uporabno bo tudi znanje o uporabi programa Canva, saj bom lahko ustvarila veliko poučnih vsebin in s tem popestrila pouk.

Zdi se mi, da sem svoje delo dobro opravila. Ustvarila sem izobraževalni video, ga izvozila v Arnes Video ter ga objavila na razrednem spletišču.

Pri projektu mi je bilo najbolj všeč ustvarjanje v Canvi. Res je, da mi je urejanje videa vzelo veliko časa, vendar mi ni bilo dolgčas, saj sem odkrila veliko novih možnosti, ki jih bom kot učiteljica zagotovo kdaj uporabila pri pouku. Najmanj všeč mi je bilo snemanje in urejanje zvočnih posnetkov v programu Audacity, saj sem se vmes večkrat izgubila.

V definiciji projetka ne bi ničesar spreminjala, saj se mi zdi, da so navodila dovolj natančna in je sam projekt mogoče uspešno opraviti, prav tako pa se tudi sama profesorica potrudi, da nam na seminarjih dobro razloži snov, ki jo potem na kliničnih vajah še praktično utrdimo.

UPORABLJENE POVEZAVE V PROJEKTNI NALOGI:

VIRI IN LITERATURA:

Kolar, M., Krnel, D., Velkavrh, A. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Spoznavanje okolja. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_spoznavanje_okolja_pop.pdf

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost