Je že čas?
Za učence v 3. razredu osnovne šole učni načrt pri predmetu spoznavanje okolja predvideva učenje in uporabo ure, s čimer dosežejo cilj, da znajo deliti dan na ure, ure na minute. Ker se učenci najbolje zapomnijo stvari, ki jih vidijo in izkusijo sami bi se tega lotila tako da učenci sami izdelajo uro, s pomočjo katere se lahko kasneje učijo in vadijo gledanje na uro. S tem pa ne bi le krepili svoje znanje času in gledanju na uro, mi je v vsakodnevnem življenju zelo pomembna, temveč tudi svoje motorične sposobnosti.
Učenci bi izdelali uro s pomočjo v naprej pripravljenih navodil, ki bi vsebovala slikovni material, prav tako pa tudi opisna navodila.
PRIPOMOČKI



Pripomočki by Volly is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Potrebujejo:
- škarje in črn flumaster, ki jih prinesejo sabo
- karton in papirnat krožnik, ki jih čakajo že na mizah
- žebljičke, ki jih dobijo po končanem delu pri učitelju/ici
NAVODILA
Izdelajo uro tako, da koraki sledijo slikam






Navodila za izdelavo ure by Volly is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
VAJA: Koliko je ura?
Učencem naročiš naj nastavijo uro na naslednje ure:
8.00
8.30
8.05
8.45
8.15
9.00
Ure, ki jih učenci nastavijo se morajo ujemati s temi na sliki.






Koliko je ura? by Volly is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
PROGRAMSKA OPREMA IN APLIKACIJE
Za urejanje sem uporabila PhotoScape X za ustvarjanje licenc pa Chooser-Beta
REFLEKSIJA
Kaj sem se novega naučil/-a v tem projektu?
Naučila sem se uporabljati in objavljati na spletni strani, urejati fotografije v PhotoScape X in tudi zajemati fotografije s telefonom, tako da zajamem bistvo.
Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Svoje znanje bom tekom študija lahko uporabila pri urejanju avtorskih slik za seminarske naloge in druge predstavitve, pa tudi kasneje ko bom v službi mi bo urejanje fotografij prišlo prav. Prav tako mi bo prišlo takrat prav, da znam objavljati na spletnih straneh, saj bom tako lahko starše, učence, kolege in vse ostale obveščala o dogodkih
Kaj bi spremenil/-a v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Morda ne bi podala nekih tem, vendar bi prepustila študentom da so bolj inovativni, saj se mi zdi da ko prebereš podane teme razmišljaš samo o tem in je težje stopit izven okvirja in najti nekaj posebnega, drugačnega…
Če bi imel/-a več časa, bi dodal/-a, spremenil/-a, izboljšal/-a …
Morda bi se malo poigrala s postavitvijo slik na spletni strani ter si izposodila boljši telefon/fotoaparat, da bi imele slike boljšo resolucijo.
Kateremu delu sem posvetil/-a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila slikanju, saj sem želela da je zajeto bistvo in da so slike kar se daj jasne, bistre, ter da je postavitev na slikah primerna.
Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja?
Zdi se mi da sem se kriterija držala in sem spletno stran obogatila s še več kot 12 slikami kar se mi zdi pozitivno, saj so slike tiste, ki razbijejo tekst in s tem povečajo našo pozornost.
Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo zajemanje in obdelava fotografij ter izdelava ure kot priprava na fotografiranje, najmanj ljubo pa odgovarjanje na vprašanja v refleksiji.