KREIRAM SPLET

Pozdravljeni! Sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani . Obiskujem smer razredni pouk, saj me zelo veseli delo z otroki. Na to fakulteto sem se poleg veselja, ki ga imam do dela z najmlajšimi, vpisala tudi zato, ker želim učence tudi kaj naučiti, jih spodbuditi k učenju, za njih popolnoma novih stvari.

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE DO SEDAJ

Do prihoda na Pedagoško fakulteto sem se s tehnologijo srečala še v osnovni ter srednji šoli. V osnovni šoli so nam učitelji velikokrat prikazovali kakšne slike, videe ali PowerPoint predstavitve s pomočjo diaprojekcije. Tudi sama sem za šolske namene uporabljala PowerPoint, Microsoft Word ter e-pošto.

S prihodom na gimnazijo pa se je uporaba IKT tehnologije še povečala. Seznanili so nas s šolsko spletno stranjo, kjer smo se naročali in odjavljali od malice, dobili smo šolsko e-pošto, dostop do brezplačne uporabe PowerPointa in Microsoft Worda ter začeli smo uporabljati spletne kvize – Kahoot. Kljub vsem na novo pridobljenim sposobnostim, pa se je naše znanje in uporaba tehnologije povečala in izpopolnila, ko smo bili v 4. letniku deležni šolanja na daljavo. S tem sistemom šolanja, ki je bilo za vse povsem novo, pa smo se pobližje spoznali tudi z videokonferenčnimi srečanji. Uporabljali smo Zoom ter Microsoft Teams.

S prihodom na Pedagoško fakulteto mi je to znanje predhodne uporabe IKT tehnologije kar koristilo, saj smo bili v živo, na fakulteti le nekaj dni, ostalo pa izvajamo na daljavo. Vesela sem, da to znanje sedaj še dopolnjujemo, saj sem mnenja, da je tehnologija tista, ki doprinese k boljšemu uspehu v šoli.

slika 1 (Pixabay)

This work is marked with CC0 1.0

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V MOJEM BODOČEM POKLICU

Moje mnenje je, da so v današnjem času šole že zelo dobro opremljene – imajo moderno, sodobno tehnologijo (pametne tablice, šolske računalnike, pametne table, diaprojektorji,…). Velik pomen pa ni le v sodobni opremi, temveč tudi v izobraževanju učiteljev, da se tudi oni naučijo uporabljati te pametne pripomočki na čimbolj zanimiv in učinkovit način. To je tudi moja želja, da se bom naučila, kako otrokom predstaviti določene stvari, da jim bojo čimbolj jasne ter tudi ustvarjati različne tipe nalog, ki jim bojo tako zanimivi kot tudi poučni. V času dela na daljavo smo bili nekako soočeni z našim znanjem uporabe tehnologije (Zoom konference, interaktivne naloge, elektronska sporočila, govorilne ure preko videokonference, preverjanje in ocenjevanje,…). Mislim, da je vedno še kakšen prostor, kakšen delček, ki ga lahko izboljšaš in tako doprineseš k boljšemu uspehu učencev. Tudi sama tehnologija je nekaj, kar se ne bo nikoli nehalo razvijati, zato bo res velik del našega poklica, saj bomo morali biti z njo v stiku prav ves čas našega poklica.

This work is marked with CC0 1.0

This work is marked with CC0 1.0

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Pri tej nalogi sem se preizkusila v objavljanju v to spletišče. Najprej sem morala napisati naslov in se lotiti vsebine. Na začetku sem mislila, da bom kar hitro vse skupaj napisala, saj se mi ta tema zdi zelo blizu. Vendar temu ni bilo čisto tako, saj sem kar nekaj časa razmišljala, kako naj svoje misli ubesedim v čimbolj smiselno celoto in zdaj ne bi nič spreminjala. Premisliti sem morala prav tako o slikah. Slike sem poiskala na spletni strani Pixabay. Šla sem na spletno stran, vtipkala ključne besede in že sem dobila slike, ki imajo CC0 licenco. Mislim, da mi je uspelo pravilno označiti slike in dodati licenco. Ko sem dodala slike in napisala besedilo, sem se preizkusila še v označevanju kategorij in oznak. V veliko pomoč so mi bile vaje, ki smo jih delali vsak teden pri kliničnih vajah. Mislim, da sem zajela v to nalogo vse potrebne stvari, ki so bile dane v navodilih. To pridobljeno znanje bom uporabljala pri seminarskih nalogah, pri praksi,…, kasneje pa tudi v šoli vsakodnevno pri delu z otroki. Najljubše mi je bilo razmišljanje o preteklosti – predvsem o osnovni šoli in načinu dela, najmanj pa iskanje slik in prilaganje licence. Pri projektu ne bi spreminjala prav nič, saj se mi zdi, da je zelo dobro oblikovan in navodila so zelo jasno napisana.

Avtor: NA8

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Letnik in študijska smer: 1.letnik, razredni pouk

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Datum: 30.4.2021

Kreiram splet by NA8 is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost