Drevesne vrste – infografika

Infografika drevesnih vrst je namenjena učencem 4. razreda kot slikovit in strnjen povzetek učne snovi pri spoznavanju narave. Vključuje osnovne značilnosti, primerjavo in konkretne primere drevesnih vrst, ki jih najdemo v Sloveniji.

Drevesne vrste infogram by Manculja is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Drevesne vrste (iglavci) infogram by Manculja is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Drevesne vrste (listavci) infogram by Manculja is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Drevesne_vrste_v_Sloveniji_infografika by Manculja is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

POVEZAVE:

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

Pri tem projektu sem se naučila, kako učne vsebine preoblikovati v vizualni izdelek, ki je primeren za učence mlajše starosti. Spoznala sem, kako pomembno je izbirati primerne slike z ustrezno licenco in kako uporabiti orodje Canva za izobraževalne namene. Ugotovila sem tudi, kako težko je vsebino strniti na jasen in pregleden način. Če bi imela več časa, bi v projektno nalogo vključila še primerjalno tabelo ali dodala interaktivni element (npr. animacijo, kviz ali povezavo do kratkega videa). Prav tako bi več časa namenila preverjanju barvnih kontrastov za boljšo berljivost. Največ časa sem posvetila izbiri in razporejanju informacij. Želela sem, da je plakat hkrati informativen in privlačen, kar je zahtevalo več iteracij pri oblikovanju. Glede na kriterije ocenjevanja menim, da sem nalogo opravila uspešno. Infografika vsebuje vse ključne elemente, upoštevani so avtorski viri, izdelek je ustrezno pripravljen za objavo, dodana pa je tudi refleksija. Pridobljeno znanje mi bo koristilo tako pri pripravi didaktičnih gradiv v času študija kot tudi pri kasnejšem delu v razredu. Znanje oblikovanja izobraževalnih vsebin in spoštovanja avtorskih pravic je pomemben del sodobne učiteljske prakse. Najbolj sem uživala v kreativnem oblikovanju infografike – izbiri barv, razporejanju ikon in strukturiranju informacij. Najmanj pa v preverjanju licenc slik. V definiciji projekta bi morda dodala možnost timskega dela. To bi omogočilo razdelitev nalog (npr. vsebina, oblikovanje, iskanje virov), kar bi pripomoglo k še boljši izvedbi in učenju sodelovanja.

(Skupno 5 obiskov, današnjih obiskov 5)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost