V. Projektna naloga – INTERAKTIVNO GRADIVO
INTERAKTIVNO GRADIVO
Za namen tega dela projektne naloge sem pregledala nekaj predlaganih virov in se na koncu odločila za uporabo H5P in Quizizz, saj sta se mi zdela najbolj primerna za željene tipe nalog. Z uporabo programov sem izdelala 3 naloge. Pri vsebinskem oblikovanju nalog sem izhajala iz podatkov, ki sem jih uporabila v Prezi predstavitvi.
1. Naloga
2. Naloga
3. Naloga
Tu se nahaja kviz, ki sem ga pripravila za mojo tretjo nalogo.
POSTOPEK IZDELAVE
V programu H5P –> 1. in 2. naloga
Ko sem se vpisala v program sem kliknila Add Content, kar me je pripeljalo do mesta, kjer sem izbrala vrsto kviza.
Za izdelavo prve naloge sem uporabila Drag the Words. V polje za naslov sem vtipkala naslov kviza, ter v spodnjem polju dodala opis naloge, v katerega sem vključila povezavo do svoje Prezi predstavitve. To sem naredila z ukazom Vstavi/uredi povezavo (Ctrl+K). V polje Display Text sem vstavila ustrezno besedo in v polje URL kopirala povezavo do predstavitve.
V polje Text sem vstavila ustrezno besedilo. Željene manjkajoče besede pa sem vpisala med znak zvezdice (*).
Kriterij ocenjevanja sem postavila preko obrazca Score Range. Dodatna polja za kriterij pa sem dodala z Add Range.
Na koncu sem ustrezno izbrala nastavitve v Behavioural settings.
Za izdelavo druge naloge sem med tipi nalog izbrala Drag and Drop. Ponovno sem v polje Title vpisala naslov. Z Add sem dodala sliko ozadja in nato prilagodila velikost naloge.
V naslednjem koraku sem oblikovala samo nalogo. Nad sliko sem ustvarila polje, kamor je potrebno potegniti pravilno rešitev. Polje sem ustvarila z Add Drop Zone. Za dodajanje besedila pa sem izbrala ukaz Text.
Polje za pravilne odgovore sem poimenovala in mu zmanjšala prosojnost, da ni prekrivalo slike; zato sem uporabila polje Background Opacity. Ko sem dodala vsa polja z besedilom sem v nastavitvah v Drop Zone obkljukala pravilne rešitve.
Da se polje z besediom lahko povleče v Drop Zone je potrebno v nastavitvah obkljukati opcije pod Select Drop Zone.
Tudi pri tej nalogi sem na koncu nastavila kriterij in Behavioural Settings. Pri tem sem uporabila enaka orodja kot pri prvi nalogi.
V programu Quizizz –> 3. naloga
Najprej sem si ustvarila račun, nato pa sem s klikom na Create a quiz začela z ustvarjanjem kviza.
Kviz sem nato poimenovala in ga uvrstila v ustrezno kategorijo.
V nalogi sem uporabila dve vrsti kvia in sicer Multiple Choice in Checkbox.
V ustreznih poljih sem oblikovala vprašanje in odgovore ter označila pravilno rešitev. Časovna omejitev mi je ustrezala, zato sem jo ohranila.
Pred objavo sem uredila nastavitve kviza. Dodala sem Title Image, jezik nastavila na slovenščino in dodala razpon skupin katerim je kviz namenjen.
REFLEKSIJA
Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
Pri tem delu projektne naloge sem spoznala različne programe za izdelavo interaktivnih nalog in podrobneje spoznala dva izmed njih. Naučila sem se tudi, kako se nalogo objavi na spletni strani.
Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Če bi imela več časa bi dodala še kakšno obliko naloge in podaljšala posamezni kviz.
Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila spoznavanju programov, saj sem jih uporabila prvič.
Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Uporabila sem štiri različne tipe nalog in jim dodala različne dodatne funkcije. Vsebinsko sem ustrezno zastavila naloge. Eno izmed nalog sem povezala s projektno nalogo multimedijske predstavitve. V poročilu sem dele ustrezno licenčno opremila. Naloge pri katerih se je to dalo sem ustrezno umestila v objavo. Menim, da sem nalogo opravila uspešno.
Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Pridobljeno znanje mi bo zelo koristilo pri predstavitvi seminarskih tekom študija. Programe, ki sem jih spoznala bom prav gotovo uporabila na svoji poklicni poti, kot popestritev načina ponavljanja ali oblike domačih nalog.
Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo raziskovanje različnih programov in spoznavanje njihovih funkcij. Najtežja pa je bila odločitev za obliko naloge.
Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Naloga je zastavljena več kot odlično, zato je ne bi spreminjala. Menim pa, da bi bila lahko obvezna za vse študente, saj je pridobljeno znanje zelo koristno.
Avtorica: A. C.
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT), 1. letnik razredni pouk
Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 28. 5. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.