1. Kreiram splet

Zdravo!

Za začetek je prav, da se predstavim. Sem Saša in ta zapis je del moje projektne naloge pri informatiki. V prostem času rada berem kriminalne knjige, šivam in ustvarjam oblačila, ki jih ne morem kupiti v trgovini ter ličim sebe in bližnje. Sem tudi prostovoljna gasilka v vaškem gasilskem društvu. Najraje se sprostim tako, da ob vikendih obiščem kakšen rock koncert. Zelo rada tudi tečem v naravi, saj lahko moje misli za kratek čas pobegnejo. Osrečuje me delo z otroki, zato sem se odločila za študij razrednega pouka. Z njimi mi čas hitreje mine, njihova otroškost pa me opominja na to, da je na vsake toliko časa potrebno pozabiti na resne stvari in se prepustiti danemu trenutku.

IKT tehnologijo sem uporabljala predvsem za namene študijskega učenja. Trenutno najbolj uporabljam Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Prezi za izdelavo različnih seminarskih nalog in predstavitev. Word uporabljam že od osnovne šole, seveda pa sem v osnovni šoli odkrila tudi PowerPoint, ki je nasledil naše predstavitve s plakati. Ker se mi je zdelo, da sem bolj ustvarjalna na papirju sem še vedno večinoma izbrala delo s plakatom, kadar smo imeli na izbiro izdelave predstavitve. Sedaj si predstavitve brez PowerPointa sploh ne predstavljam. V srednji šoli sem odkrila tudi Prezi, ki mi je omogočal, da sem bila kar se da ustvarjalna pri izdelavi predstavitev in tako sem nekako nadomestila izdelovanje plakatov. Trenutno se na računalniku učim vedno nove stvari in zdi se mi da bom kmalu obvladala še druge.

IKT tehnologija je pomemben del učiteljskega poklica. Pomembno je, da znamo obvladovati računalnik, saj je v učiteljevem delavniku veliko dela s tehnologijo. Za začetek vsak učitelj uporablja e-redovalnico. Učitelj mora znati sestaviti delovne liste in kontrolne naloge s pomočjo računalnika. IKT tehnologija omogoča, da učencem pokažemo stvari, ki si jih sami mogoče ne morejo predstavljati. Na spletu pa lahko najdemo odlične animacije, slike in videoposnetke, ki pomagajo, da učenci hitreje razumejo snov in si jo tudi zapomnijo, saj imajo neko asociacijo. Vse bolj popularne so tudi interaktivne aktivnosti, npr. kvizi, s katerimi učenci ponavljajo znanje in se zraven zabavajo. Ker se časi spreminjajo in tudi otroci vedo veliko o IKT tehnologiji, je pomembno, da je učitelj vedno na tekočem z novosti, z varnostjo na spletu… V času koronavirusa se je veliko učiteljev spoprijelo z uvajanjem Zoom ali Teams aplikacij. Mislim, da bo v prihodnje veliko več e-konferenc, zato je pomembno, da znamo že kot študenti ravnati z naštetimi aplikacijami.

V članku je izjemno dobro opisano delo učitelja v času koronavirusa. Tako bi moral delovati vsak učitelj, saj je pomembno, da učencem zanimivo predstavi delo tudi med karanteno.

Licenca Creative Commons 
(To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.)
Vir: Pixabay

Refleksija

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
    • Pri projektu sem ugotovila kako pomembna je ikt v učiteljskem poklicu, obnovila pa se tudi znanje o vdelovanju linka v objavo, dodajanju slik in ustreznih licenc v objavo.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
    • Dodala bi več besedila o uporabi IKT med koronavirusom in pomembnosti le-te.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
    • Vsakemu odstavku sem posvetila enako časa, saj gre le za razmislek, vse sem že imela v glavi in nisem potrebovala nobenih posebnih virov za pisanje tega besedila oz. časa, ki bi ga dala v poglabljanje teme.
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
    • Odgovorila sem na vsa vprašanja, prav tako sem dodala slike, ustrezne licence in link, zato mislim, da sem nalogo opravila.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
    • Pridobljeno znanje bom verjetno uporabljala vsak dan glede na to, da nas IKT spremlja na vsakem koraku.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
    • Najljubše mi je bilo predstaviti samo sebe, saj se redko lahko zazreš sam vase in izpostaviš ključne stvari o sebi. Pri tem projektu mi je bilo vse všeč, ne bi mogla izbrati stvari, ki mi ni bila.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
    • Verjetno bi dodala par podvprašanj k že zastavljenim vprašanjem, zato da bi lahko odgovarjali bolj konkretno in ne tako splošno, drugače pa je odlično zastavljena prva naloga, saj je bilo njeno izdelovanje prijetno.

Avtorica: Saša Pivk, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: ast. mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
19. 8. 2020

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost