Kreiram splet
Sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Že od osnovne šole dalje mi je eden glavnih ciljev postati učiteljica, saj me delo z otroki neizmerno veseli. Predvsem mi je pomembno širjenje znanja naprej na mlajše generacije ter vzgoja otrok v dobre ljudi. Za sam poklic sem se navdušila že pri delu z otroki na oratoriju kot animatorka, potem pa še pri tabornikih kot vodnica. V prostem času se zelo rada družim s svojimi prijatelji, preživljam čas s svojo družino, igram kitaro ter pomagam kot prostovoljka.
Teach (Pixabay) is marked with CC0 1.0
UPORABA IKT:
V svojem življenju se veliko srečujem s tehnologijo, saj zajema velik del našega življenja. Že v osnovni šoli smo se naučili uporabljati Microsoft PowerPoint in Microsoft Word, ki sta nam prišla prav pri raznih projektnih nalogah in predstavitvah. V srednji šoli mi je zelo prav prišel predmet Informatika, kjer smo se naučili še uporabe drugih računalniških programov (npr. Microsoft Exel), dela z računalnikom ter varne uporabe interneta. Svoje znanje sem nadgrajevala predvsem sama s svojo iniciativo, saj sem vedela, da mi bo delo z računalnikom vedno prišlo prav. Tehnologija pa je tudi velik del mojega prostega časa. S prijatelji komuniciram preko aplikacij, kot so Instagram, Messenger in Snapchat, glasbo pa poslušam prek aplikacije You Tube. V zadnjem letu pa smo se zaradi dela na daljavo morali naučiti tudi uporabe aplikacij Zoom in Microsoft Teams, na katerih je potekal pouk.
Aplikacije (Pixabay) is marked with CC0 1.0
POMEN TEHNOLOGIJE V BODOČEM POKLICU:
Mislim, da mi bo tehnologija v učiteljskem poklicu prišla zelo prav. Učitelji se namreč pri pouku za ponazarjanje snovi veliko poslužujejo aplikacije Microsoft PowerPoint, s pomočjo katerega oblikujejo svoje predstavitve. Prav tako v učiteljskem poklicu pridejo prav Microsoft Exel za oblikovanje grafov in tabel, Microsoft Word za pisanje besedil, Cobiss za iskanje gradiva in še veliko drugih. Obveščanje učencev o njihovih ocenah in ostalih obveznostih v šoli med drugim poteka tudi za računalnikom. Komunikacija s starši in učenci je tako mogoča prek aplikacij e-pošte, e-asistenta… Poučevanje pa lahko popestrimo tudi z interaktivnimi kvizi na Kahootu ali Mentimetru. V zadnjem letu pa se je zaradi epidemije pojavilo tudi delo od doma, zaradi katerega so se učitelji morali spoprijeti z učenjem na daljavo. Za najbolj uspešni aplikaciji za videokonference sta se izkazala Zoom in Microsoft Teams. Slednji je še posebno priročen, saj na njem poleg videokonferenc lahko objavljamo tudi datoteke in se pogovarjamo z drugimi uporabniki. Tehnologija postaja vse večji del našega življenja, tako v izobraževanju kot v prostem času in še posebno bodoči učitelji moramo biti vešči njene uporabe prav v namene poučevanja.
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE:
V tem projektu sem se naučila predvsem iskanja primernih slik v aplikaciji Pixabay, označiti slikovno gradivo z ustrezno licenco s pomočjo aplikacije License Chooser ter dodajati ustrezne povezave v besedilu. Vzela sem si dovolj časa, da sem oblikovala primerno besedilo in poskušala dobro argumentirati svoje misli. Največ časa sem posvetila pisanju besedila, predvsem z argumentiranjem svojih trditev, saj sem želela vključiti vse, kar se mi zdi pomembno v zvezi s predstavitvijo sebe, uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije do sedaj ter pomembnosti uporabe tehnologije v bodočem poklicu. Nekaj časa mi je vzelo tudi iskanje slikovnega gradiva, označevanje z licencami ter dodajanje ustrezne povezave. Mislim, da mi bo to znanje v svojem poklicu prišlo prav, saj moramo biti vešči uporabe tehnologije. Še posebej pomembno se mi zdi označevanje licenc, saj je vsako delo lahko avtorsko zaščiteno, zato moramo to spoštovati in uporabljati le tisto, kar nam je dovoljeno s strani avtorja. Pri tem projektu mi je bilo najljubše argumentiranje in izražanje svojega mnenja glede uporabe tehnologije do sedaj in v bodočem poklicu, prav tako pa mi je bilo zanimivo iskanje slikovnega gradiva.
- Avtor: ASO
- Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
- Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
- Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
- Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
- Razredni pouk, 1. letnik
- Datum: 26.6.2021
This work by ASO is licensed under CC BY-SA 4.0