Kreiram splet

Avtorica: Tinkara Vršnik

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, 1. letnik, IKT

Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani

Datum: 7. 5. 2022

Projektna naloga Kreiram splet © 2022 by tv is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Sem Tinkara Vršnik in prihajam iz majhnega in prijetnega kraja v Soški dolini- Kanala ob Soči. Prvo leto študiram na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer obiskujem smer razredni pouk. Za to sem se odločila, ker me seveda delo z otroki zelo veseli in imam željo pomagati omogočiti otrokom čim boljšo prihodnost. Poleg tega me veseli tudi narava, sončni zahodi, druženje s prijatelji, potovanja in ”pohajanja” ter doživljanje novih izkušenj.

Sončni zahod © 2019 by tv is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE

IKT tehnologijo uporabljam dnevno, včasih skoraj preveč, saj imam občutek, da sem vezana nanjo na vsakem koraku in že ob manjši odsotnosti IKT-ja čutim stres. Primarno jo uporabljam za osebne namene, pri čemer je glavni nosilec te dejavnosti mobilni telefon, ki je precej priročen, sekundarno pa za šolske namene, kjer največkrat uporabljam računalnik, saj mi omogoča kvalitetnejšo uporabo. Kljub stalni uporabi IKT tehnologije pa lahko rečem, da je moje znanje o tem zelo površno. Zato mi naloge informacijsko-komunikacijsko tehnološke narave, ki jih dobimo na fakulteti, velikokrat delajo težave in zanje porabim veliko časa. Zaradi tega sem vesela, da imamo v tem semestru takšen predmet, saj mislim, da bom od njega odnesla veliko uporabnih znanj.

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V ŠOLSTVU

Mislim, da ima IKT tehnologija v šolstvu že zdaj zelo velik pomen, vendar bo ta v prihodnosti še večji. Zato je prav, da se kot bodoča učiteljica razrednega pouka na tem področju čim bolje izobrazim. Učitelj ima moč, da učencem predstavi IKT v čim pozitivnejši luči, jih seznani z vsemi možnostmi, ki jih ta tehnologija ponuja in tudi z negativnimi dejavniki, ki so del nje.

IKT lahko precej popestri pouk, z različnimi avdio-video vsebinami in interaktivnimi nalogami ter poveča motivacijo učencev, saj jim je to bolj zabavno kot branje iz učbenikov. Prav tako omogoča, da si učenci sami pridobijo še dodatne informacije in nadgradijo svoje znanje. Plus IKT-ja vidim tudi v tem, da povezuje ljudi iz celega sveta, kar se lahko uporabi za povezovanje učencev z drugimi šolami po svetu in s tem širjenje kulture, znanja ter krepitev mednarodnih vezi.

Kljub temu pa raba IKT tehnologije ne sme biti prekomerna, saj v takšnem primeru naredi več škode kot koristi.

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Pri tem projektu sem se naučila bolj poglobljeno razmišljati o IKT-ju in se zavedati tudi lastnih pomanjkljivosti na tem področju.

Če bi imela več časa, bi spisala še daljši in bolj poglobljen prispevek, ki bi temeljil tudi na raznih raziskavah.

Moje delo se mi zdi glede na kriterij v redu.

Na začetku sem imela nekaj težav s to projektno nalogo, saj je moje znanje o IKT tehnologiji precej slabo. Vendar ko sem začela malo bolje razmišljati o tej temi, sem ugotovila kako široka in obsežna je ter da o tem res redko razmišljam, čeprav se srečujem z njo vsak dan. To je verjetno tudi razlog za moje slabo znanje na tem področju. Ravno zaradi tega mi je bila naloga všeč, saj me je prisilila k razmisleku o IKT tehnologiji, hkrati pa sem dobila tudi nekaj novih pogledov na to področje.

Všeč mi je bilo vprašanje o pomenu IKT-ja v šolstvu, saj mi je dalo misliti o načinih kako ga učencem predstaviti in približati.

Projekta ne bi spreminjala.

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost